Østfold: Noen som har 4x100 spacere jeg kunne prøvd?

Anbefalte innlegg

Hei å hopp! :)

Har fått på nye sommerhjula og vurderer og få på de noen spacere for å få de litt ekstra ut. Men jeg vet ikke hvor mye jeg kan ta uten at det går altfor mye utover senken. : rolleyes Så lurte på om noen har et lite utvalg i 4x100 spacere jeg kunne prøvd? :) har 5mm selv, så derfra og oppover hadde vært supert :)

Mvh Alex : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke bare stikke innom tema og kjøpe 1cm der da. koster jo ikke stort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de har bare 5mm der.. Også må jeg ha lengre bolter.. hadde håpet et noen hadde spacere med bolter, så jeg slapp å kjøpe en drøss med bolter i forskjellige lengder.. det koster det også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 15mm med sentrering. og lengre bolter, bruker de på sommer felga på passaten. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du satt de på bilen alt? Eller når er planen din for det ? :P Hadde det vært lik sentrering på polo som passat hadde det vært morro å prøvd :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei har ikke satt de på :P men har bare 2 da.... mulig de ikke passer på polo?? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, ja 2 er fint! Hehe :-P

Men jeg er på vestlandet og jobber, og kommer ikke hjem før på søndag. Kunne ikke fått lånt de og bare brå prøvd de til uka? Hadde vært strøkent :-) hvis ikke du skal ha de på selv da selvfølgelig! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, ja 2 er fint! Hehe :-P

Men jeg er på vestlandet og jobber, og kommer ikke hjem før på søndag. Kunne ikke fått lånt de og bare brå prøvd de til uka? Hadde vært strøkent :-) hvis ikke du skal ha de på selv da selvfølgelig! :-)

bare å låne det =) har ikke kjøpt dekk til felga enda en gang jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.