#1 Skrevet Mars 24, 2008 God aften! Min søster har en 2000 Golf IV som sliter med seriøst mye dugg på frontruten ved bruk av viften. Bilen er utstyrt med AC. Kupéfilter er byttet og "kammeret" hvor dette sitter fremstår som tørt. Jeg kjenner ikke Golf IV spesielt godt og lurer derfor på hva jeg bør sjekke for bidra til å løse problemet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2008 tett drenering til ac`n kanskje!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2008 Vintermatter i bilen? Hvordan er dørken? Uten vintermatter blir det mye fuktighet i gulvet og det resulterer i dugg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2008 tett drenering til ac`n kanskje!? Ja, tanken er slått meg også, men hvor sitter dreneringen? (Jeg har ikke bilen tilgjengelig selv, god forklaring er fint da min søster må sjekke dette selv). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2008 Vintermatter i bilen? Hvordan er dørken? Uten vintermatter blir det mye fuktighet i gulvet og det resulterer i dugg!! Det er gummimatter i bilen. Dørken er tørr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2008 Dugger det hele tiden eller kun når bilen er kald? Det hender at min må kjøres med full defrost til motoren er varm. spesielt når bilen har stått ute og motoren har rukket å bli kald etter en kjøretur. Ps. dette er kun når det er rund 0 grader og kaldere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2008 Dugger det hele tiden eller kun når bilen er kald?Det hender at min må kjøres med full defrost til motoren er varm. spesielt når bilen har stått ute og motoren har rukket å bli kald etter en kjøretur. Her dugger det uansett... Det kommer varmluft, frontruten må til stadighet tørkes fri for dugg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2008 da er nok varmeregisteret lekk. sjekk om bilen bruker kjøleveske. tror ikke ac-en har skylden for den skal jo kun virke når utetemperaturen er over 4+ grader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2008 da er nok varmeregisteret lekk. sjekk om bilen bruker kjøleveske. tror ikke ac-en har skylden for den skal jo kun virke når utetemperaturen er over 4+ grader. Ingen lekkasjer i kjølesystem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2008 Da er jeg tom for ideer..... Ring møller og hør om de har noen ide... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2008 Er det takluke på denne bilen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2008 Er det takluke på denne bilen?? Nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2008 Sjekket gummilistene/pakkninge rundt dørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 25, 2008 Sjekket gummilistene/pakkninge rundt dørene? Nei, men det er ikke heller ikke fuktig på noen av dørkene ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 25, 2008 Lenge siden det ble skiftet AC-gass på air cond?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2008 Lenge siden det ble skiftet AC-gass på air cond?? Er neppe noen gang skiftet... Men det har jeg heller ikke gjort på min 1996 A6 og den fungerer fint ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 25, 2008 Lenge siden det ble skiftet AC-gass på air cond?? man trenger heller ikke å skifte den gassen hvis det ikke er en lekkasje på anlegget. siden den går i et lukket system;) lukter det noe spesielt av fuktigheten som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 25, 2008 lukter det noe spesielt av fuktigheten som kommer? Nei, det lukter ikke noe spesielt... Merkelige greier dette her egentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 25, 2008 hva med omluft-spjeldet..? er vel elektrisk betjent på disse.. viss dette er låst i stengt stilling vil det vel dugge..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 28, 2008 tett drenering til ac`n kanskje!? Noen vet mer nøyaktig denne dreneringen sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 4, 2009 Har fått samme problem med Golf IV. Fant du ut av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 2, 2009 Og jeg sliter med det samme på 3C'en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...