Front /bakfanger fra A6 c4 på S4 c4

Anbefalte innlegg

som tittel sier , er det mulig å montere front og bakfanger fra en A6 c4 på en S4 92 c4 ?

om annet er det noe som ikke passer (fester ++ )

grunnen er at jeg prøver å planlegge å "cleane " S4 dvs uten dør lister og uten de "pene" listene på fangerene. Så da på A6 til en kompis av med at der var fangerene uten disse Pene listene hehe.

Noen som vet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bakfangeren er smekk på meiner eg å huske på min, frem fanger fra ein a6 blir feil pga mye breiere skjermer på s4 og s6, så der må du nok ha s6 fanger, må og ha festene til 6 serien nye, men dei fåes kjøpt :) dørlistene trenger du ikkje å gjer ne med uten om å lakke dei i bilens farge :) er det eg har gjort.

 

1b67bca066e52083a07038e7d380baf30_l.jpg[

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

toppers ;) da er det bare å lete å shoppe.

Når det gjelder dørlistene så blir de fjernet for min del, ref en tidligere tråd.

Nye (brukte ) dører er handlet inn å enn har eksperimentert litt hvordan enn skal få til en en helt "flat" dør. blir vel å kutte ut det lista skal være å legge i en ny plate :) med tinnsvesing etterpå.

 

PS. meget pen bil da. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.