#26 Skrevet September 18, 2008 (endret) Får man de VDO målerne med bar istedenfor PSI? Og Celsius istedenfor Fahrenheit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 18, 2008 Handler du i europa, er svaret ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 18, 2008 Som Ole skriver har Tess noen skikkelige væskefylte målere som holder høy kvalitet og har godt som 0 i avvik. 2 i promille tilsier jo 0,002 pr bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 19, 2008 Dersom du passerer 3 bar i ladetrykk så er det vel noe rart med motor/bilen din Erh, jeg prøver å hentyde at jeg trenger en som ikke går høyere enn 1.5 bar! Det er som du sier SVÆRT få som trenger en måler som går opp til 3 bar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 19, 2008 Jeg bruker en fra http://www.speedparts.se Fornøyd med den, bra pris, virker pålitelig. Er Saab-tuner, men har endel bra de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...