#1 Skrevet September 28, 2004 Vet ikke hvor mange av dere som har rukket å lese ukas Vimenn, men det har jeg! Siden jeg alltid får kjeft fordi jeg kaller biler for søte, så er her en VIRKELIG SØT en! Personlig kan det kanskje bli litt for mye rosa, den passer nok best for jenter som ikke er gamle nok til å få lappen ennå Den ser jo ut som en kjempestor rosa hubbabubbatyggegummiboble med hjul! : rb : og notisen i Vimenn: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2004 Haha nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2004 Skulle absolutt hatt rosa pels på rattet :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2004 Når jeg ser sånt tenker jeg virkelig over hvor glad jeg er for at jeg er mann: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Når jeg ser sånt tenker jeg virkelig over hvor glad jeg er for at jeg er mann: dum : Kunne ikke sagt det bedre selv..... :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2004 Jente som leser Vi Menn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2004 HAHAHAH!!!!! Den bilen var fløffy!!! Tipper at når den fyker forbi deg i køen så kommer det såpebobbler ut bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2004 Skal man på GLÆM-party er det ikke tvil om hvilken bil som er hottest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Jente som leser Vi Menn Jepp, jeg tjuvlåner pappa sitt hver uke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2004 Synes Vi menn begynner å ligne mer og mer på se & hør jeg men.. Mann er bra blad det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2004 holder meg til VW Scene! og treffpunkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 1, 2004 Arg, den var fæææl den:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 2, 2004 Synes jeg ser 4 broilere med balltre stige ut av den bilen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 2, 2004 Opprinnelig postet av Ole Opsahl Synes jeg ser 4 broilere med balltre stige ut av den bilen der Knall tøffe karer:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 2, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Jente som leser Vi Menn Helt enig her, men jeg skjønner hva folk mener m blondine bil......litt spøk her da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 2, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen holder meg til VW Scene! og treffpunkt. Me, to plus VW Speed, noen ganger VW Perfomense (sikkert skrive feil her). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 2, 2004 hehe..... om den ikke var fin så var den nå iallefall rosa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 2, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Me, to plus VW Speed, noen ganger VW Perfomense (sikkert skrive feil her). pleier å kjøpe det de har på narvesen jeg. somregel er det VW Scene (VW Golf Scene faktisk) også VW Tuning, men det er ikke så gøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 2, 2004 Quote min samboer: "greit med rosa dildo, men et sted går grensen!! HÆRREGUD!!!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 3, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...