#1 Skrevet Mars 25, 2008 Golfen ville ikke starte for 1 uke siden når jeg skulle reise ut på jobb, nå har en kompis tatt en titt på den og når en vrir om tenningen for å prøve å starte den så smelter ledningene som går inn på coilen ved torpedoveggen sammen, bilen er mer eller mindre tom for strøm også, trass i at en liten lader har stått på i en uke. De siste 2-3 ukene før den døde helt så har den vært rimelig nedtappet på batt, og nesten tom flere ganger så noe ligger hvertfall å stjeler strøm en plass. Satser på at det bare er en ny coil som må til, så om noe har hatt lign opplevelser, kom med dem. Blir feilsøking om en uke..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2008 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2008 Eneste jeg har opplevd som ligner var da den ikke startet, det var pga defekt coil\tenningsmodul(byttet begge). Fikk ingen feilmeldinger, sjekket om det kom gnist, noe det ikke gjorde. Coil er en gjenganger på Golf 3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2008 hadde noe av det samme probleme på min også, da var det rotoren som var svidd.. sjekka denne elleR? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2008 Eneste jeg har opplevd som ligner var da den ikke startet, det var pga defekt coil\tenningsmodul(byttet begge). Fikk ingen feilmeldinger, sjekket om det kom gnist, noe det ikke gjorde. Coil er en gjenganger på Golf 3. Jepp håper at det bare er ny coil som skal til, men syns det var litt merkelig at ledningene smeltet på den, og at noe ligger å tapper strøm en plass også selv etter at ledningene er koblet i fra på coilen, så bare frykter jeg at det er mer i vente. hadde noe av det samme probleme på min også, da var det rotoren som var svidd.. sjekka denne elleR? Ikke sjekket det nei, men skal sjekke litt når jeg kommer meg på land igjen neste uke. Takker for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2008 Kobler dere fra ledningen mellom ledningsnett og coil, så fordeler og coil og alt er OK så er dere såfall sikker på at det ikke er noe annet enn coilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2008 Kobler dere fra ledningen mellom ledningsnett og coil, så fordeler og coil og alt er OK så er dere såfall sikker på at det ikke er noe annet enn coilen. Ja er akk det som er litt rart, for jeg satt bilen på lading når jeg reiste, og koblet i fra denne ledningen til coilen, og en uke senere med lading var den fremdeles halvtom for strøm, er det som bekymrer meg litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...