Compomotive Mo6 til CQ 89mod

Anbefalte innlegg

heisann....

skal snart til å bestille meg nye compomotive mo6 (6 eiket) til min coupe...

noen som har noen formeninger om innpress på disse???

hvor stort so evt. går på disse bilene??

tror min er senket 40mm men er ikke helt bankers på dette

mener det sitter et HR sett der.. med gule fjærer

men trenger hjelp med inpress og maxbredde på 18" til disse

noen som vet om bra coilovers til disse bilene også i samme slengen?? dvs. justerbart....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror valget faller på 215/40-18 foran og 245-35-18 bak.. på henholdsvis 8 og 9toms felg....

rulleomkretsen er da bare 0,1 mm forskjell noe som er bra for quattro systemet med minst mulig brytning på drivverket

noen som vet om dette vil passe??

og evt hvilket innpress jeg må ha på disse???

hva er org på 89mod cq ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen mål på 18" engang???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skarnes folk jo! :D

det er sikkert flere med audi her på forumet.. søk litt rundt så finner du det sikkert! : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt innpress på disse bilene er ET45.

Hvorfor skal du ha bredere dekk bak i forhold til fremme? Vil du ha en enda mer understyrt bil?

Hva som passer kommer an på om du har tenkt til å valse eller ikke, samt hvor brede dekk du har tenkt til å bruke og i hvilket dekkmerke (smale som Falken eller brede som Federal f.eks).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neeei breiere bak er evt. bare for kosmetisk...

men trenger å få vite hva det er plkass til og hvilket innpress som må brukes der....

et 45??? sitter da 37 org på coupefelgene som følger med bilen fra fabrikk? 37 eller 38.. husker ikke eksagt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neeei breiere bak er evt. bare for kosmetisk...

men trenger å få vite hva det er plkass til og hvilket innpress som må brukes der....

et 45??? sitter da 37 org på coupefelgene som følger med bilen fra fabrikk? 37 eller 38.. husker ikke eksagt

Sorry, blandet med sedan. På Coupé er det 7"x15" Speedline felger med ET37 originalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om det er noen sporvidde eller innpress forskjell på s2 kontra 20v coupe da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.