#1 Skrevet Mars 25, 2008 Heisann! Er endel aktører som driver å sender biler til polen for lakkering osv... Lurte på om det var noen her inne som har gjort lignende? Pris? resultat? fornøyd enda? Hørt fra 3000 og opp til 12000 for hellakkering av bil. men 3000, va får du da? hallo? skal jo ha smør på brødet de også.... Tenkte jeg kanskje skulle ta ferie til polen for å få bilen fiksa nå til sommern, hadde vært kult med "ny bil". før jeg selger eller lager bane bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2008 Har en kompis som har samboer med familie i Polen. Av den grunn er de der nede relativt ofte, og han har benyttet flere verksteder til forskjellige servicer og andre ting på sine biler. Han har hvertfall ikke hatt noe å utsette på noe av det som har blitt utført. Det er dyktige fagarbeidere der og det koster ikke på langt nær så mye som her. Han har nylig fått sotet alle ruter på BMW'en sin til den nette sum av 1500,- med garanti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2008 3000 er jo faktisk en del penger med tanke på valutakursene i polen da... Så det høres egentlig rimelig ut.. Konkurransedyktige priser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2008 En kompis av meg sendte bilen sin til Estland (Estland og Polen er vel samme ulla? ) for å få den stylet og lakkert. Det ble vel et års mareritt for han. Prisene steg. Bilen ble forlatt på en parkeringsplass osv. Og som sagt måtte han reise ned dit etter 1 år for å hente den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2008 Trenger ikke uroe meg for at bilen blir stående.. har jo tenkt å ta det som en ferie.. tror faktisk ikke jeg tørr å forlate bilen der nede.. hører jo ganske mange ymske historier... Ingen i klubben som har hatt bil der nede da? er alle i klubben millionerer eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2008 .............skeptisk...!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2008 .............skeptisk...!!!!!!! fin du Carl-- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2008 Trenger ikke uroe meg for at bilen blir stående.. har jo tenkt å ta det som en ferie.. tror faktisk ikke jeg tørr å forlate bilen der nede.. hører jo ganske mange ymske historier... Ingen i klubben som har hatt bil der nede da? er alle i klubben millionerer eller? Lurer på om ikke Tore Egil Steen lakka gamle a4en sin i Polen send han ein pm å hør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2008 Med tanke på at bilen skal transporteres opp og ned så er nok det mest gunstige å ta en weekend, en tur innom tannlegen og kanskje noen nye pupper på dama.. (det siste var en fleip), men poenget er, desto mer du faktisk får gjort der nede desto mer sparer du på det.. Sjekka noe pris på det, 7-8000.- for lakk og jobb, men det ble vel nesten 6000 i transport i tillegg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2008 Med tanke på at bilen skal transporteres opp og ned så er nok det mest gunstige å ta en weekend, en tur innom tannlegen og kanskje noen nye pupper på dama.. (det siste var en fleip), men poenget er, desto mer du faktisk får gjort der nede desto mer sparer du på det.. Sjekka noe pris på det, 7-8000.- for lakk og jobb, men det ble vel nesten 6000 i transport i tillegg.. Tror jo fortsatt han har mye å tjene på det da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2008 : smil :jeg har faktisk sendt min "ganske" rusta 76 golf ls til polen for sveis og lakk... den første kontakt personen fungerte ikke i det hele tatt, og bilen ble stående i warsava i 6-8mnd uten at noe skjedde. (bilen stod baki en buss som og skulle til lakk..) men nå har jeg omsider kommet i kontakt med han som driver lakk-verkstedet i warsava, og han var like fortvilet over kontakt-personen vi har snakket med (er ikke så lett for han og få tak i oss..) så nå bruker jeg en kollega av meg som er fra litauen som tolk: smil : og nå er de i full gang der borte (sveise nye kanaler/hjulbuer/a stolper+++ innvendig/utvendig lakk) de har fått mail adressen min og sender bilder ettervært som de fikser. hva angår kvalitet på arbeidet og pris, så kan jeg komme tilbake til dere... bilen skal være ferdig ca 5 april så da spørs det: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2008 : smil :jeg har faktisk sendt min "ganske" rusta 76 golf ls til polen for sveis og lakk... den første kontakt personen fungerte ikke i det hele tatt, og bilen ble stående i warsava i 6-8mnd uten at noe skjedde.(bilen stod baki en buss som og skulle til lakk..) men nå har jeg omsider kommet i kontakt med han som driver lakk-verkstedet i warsava, og han var like fortvilet over kontakt-personen vi har snakket med (er ikke så lett for han og få tak i oss..) så nå bruker jeg en kollega av meg som er fra litauen som tolk: smil : og nå er de i full gang der borte (sveise nye kanaler/hjulbuer/a stolper+++ innvendig/utvendig lakk) de har fått mail adressen min og sender bilder ettervært som de fikser. hva angår kvalitet på arbeidet og pris, så kan jeg komme tilbake til dere... bilen skal være ferdig ca 5 april så da spørs det: eek : Har du fått ett noenlunde prisestimat på denne jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2008 Har du fått ett noenlunde prisestimat på denne jobben? pris tørr jeg nesten ikke gå ut med enda: rolleyes (må nesten sjekke kvaliteten først, men ser bra ut på bildene jeg har fått) men det er absolutt ikke avskrekkende nei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 28, 2008 snakka med noen polakker på jobben og de sa at det var bra men anbefalte ikke å forlate bilen så mye.... gassombygging koster bare 4000 mot 20 000 hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 29, 2008 takker og bukker for svar... får vel finne meg en luring som har peiling, også er det jo bare å ta seg en langhelg.../uke.. Bare kom med mer, hvis det er noen som har? Er det ikke bedrifter i norge som driver på å sender over biler, eller er det bare privatpersoner som tar en slump i lomma for det..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 29, 2008 en jeg jobbet sammens med tidligere fikk pris på 6000kr..da plukket dem ned bilen og rep noen småskader på denne og lakkerte alt utenom taket. for taket var strøkent... dette var en A6 avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...