#1 Skrevet Mars 25, 2008 Hei og hå! I tillegg til go'audien så er jeg den mer eller mindre lykkelige eier av en VW LT 35 2004'mod varebil! Nå som ferien er over og arbeidsdagen startet opp igjen, så fikk jeg et mindre problem med den. Lampa for den "automatiske" startsperra blinker konstant mens motor går. Ifølge instruksjonsboka, så vil den blinke hvis "feil" nøkkel blir brukt, og vil da aktivere sperra. Tingen er jo at jeg får brukt nøkkelen, og bilen starter og går som den skal. Er bare litt irriterendes å ha et gult, blinkendes lys foran seg 8-12 timer om dagen Noen som har en formening om hva som skyldes dette? Mvh Andreas Bruer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2008 Det må da være noen med skikkelig ekspertise på VW her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2008 Hei og hå!I tillegg til go'audien så er jeg den mer eller mindre lykkelige eier av en VW LT 35 2004'mod varebil! Nå som ferien er over og arbeidsdagen startet opp igjen, så fikk jeg et mindre problem med den. Lampa for den "automatiske" startsperra blinker konstant mens motor går. Ifølge instruksjonsboka, så vil den blinke hvis "feil" nøkkel blir brukt, og vil da aktivere sperra. Tingen er jo at jeg får brukt nøkkelen, og bilen starter og går som den skal. Er bare litt irriterendes å ha et gult, blinkendes lys foran seg 8-12 timer om dagen Noen som har en formening om hva som skyldes dette? Mvh Andreas Bruer Standard feil på de bilene det der sett sort tape over lyset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2008 Eller dra innom møller og få de til å slette feilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...