Noen som kan hjelpe meg fort ????

Anbefalte innlegg

hei jeg driver på og skrur litt på passaten min (2001) men en ting jeg lurte på det går to stag ned fra toppen av demperen og nedi i øvre bærebru (tror det heter det) der sitter det 2 stk kon nedpå med en lang bolt i mellom med en mutter i enden. men jeg har fått av mutteren men noen som vet om den skruen en gjenga ??? har brukt maaaaaange timer i garasjen nå : bh :: bh : håper noen kan hjelpe meg raskt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den må slåes ut, gjerne med dor..

hjelper med fullt rattutslag til "andre" siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki så den er ikke gjenga i godset der ??? den sitter noe heeeeelt jævlig... hehe :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sitter ofte noe inni helvete fast.. har måtte brukt varme flere ganger på den.. Du bør ha ny bolt før du begynner på den. Dor og stor hammer funker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bruker å sitte godt, ofte spesialverktøy må til, en god rustløser kan ofte hjelpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki takk for hjelpa men har prøvd og varma og slått og brukt dor men sitter noe så inni h......e atte.. men den skal løsne da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen spesialverktøy ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikker...men om det er den bolten som er i toppen av fjærbeinet, som holder de armene, så er den ikke gjenget. Tror det er samme opphenget som på A4, multilink.

Den bolten sitter normalt med rust, som gjør at den klemmes fast i hullet, som jo er nesten 10cm.

Jeg har brukt å banke inn en meisel eller skrutrekker i de to sprekkene, først ved mutterenden, og så den andre. Prøver også å vri på hodet på bolten, men når den begynner å bevege seg må en ikke dra til, da knekker den. Lirke og lure...

Men så langt har du sikkert kommet...er noe som heter bor, dor, stor hammer og ny bolt...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er der det sitter en lang bolt ja men er ikke i toppen av fjærbeinet men dem staga sitter i toppen da... må prøve litt mere kanskje men har prøvd alt og slått hardt oxo... hehe men spørs om jeg må borre den ut :S har ny bolt serru

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der var den ute :) takker for all hjelp :) da kan denne tråden slettes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.