#1 Skrevet September 29, 2004 Hadde en liten "mekkekveld" igår og endte med en liten mod`som ikke var planlagt, men som ble ganske fin syns jeg... Ser dere hva som er endret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2004 Røde blinklysindikatorer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2004 hehe.. Var det så simpelt å se ja.... hehe.. Er røde blinklysindikatorer ja.. Holder på å lage en guide på hvordan det gjøres nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2004 Før : (måtte ta et før bilde i bilen til brodern, siden jeg glemte det på min, derfor er det forskjellig speedo... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2004 Etter : Syns det gjorde seg bra jeg..... Hva syns dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2004 Ikke dumt, ikke dumt... Blir det ikke litt vel mye "rødt" da? Jeg synes de grønne lysene i blinkindikatorne gir litt kontrast. I S4en til Bjørn f.eks lyser hastighetsnåla hvitt hvor i min lyser den rødt. Synes helt klart Bjørn sin er mye penere da denne hvite viseren gir litt kontrast. Men ja, det var en "annerledes" mod som helt klart var spesielt i en positiv mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2004 Joda, det er litt mye rødt akkurat nå, men jeg er ikke helt ferdig.. Har planer for resten og da skal det bli litt kontraster Får se når/om jeg får det til som jeg har tenkt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2004 Konge, var fett det der ja.. Har du et raskt kamera som tar bilde akkurat når du vil... Eller måtte du stresse litt for å ta bilde når det blinket, hehe!!! Hvordan ble det gjort? Bytte pærer eller filter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2004 Takk Øystein! Tok bildet med stativ og lang lukkertid, da kommer blinkingen med uansett Jeg plukket alt fra hverandre, tok ut de små grønne plastbitene som sitter bak pilene, klipte til nye av en rød spraybokshette og trykte de på plass.. Kan legge ut bilder imorra, lager en liten guide som nevnt over her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2004 Jeg så et sted en gang en guide som viste hvordan man bygget om instrumentbelysningen fra rødt til blått. Finner det ikke igjen:( Er det noen andre som har sett det som kan legge til en link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2004 Har ikke sett det før, men kan legge det ut dersom planen min funker, da lager jeg nemlig en guide på det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2004 Tøft! Bra kamera du har forresten. Tips til hvor jeg får kjøpt stativ som passer? Og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 29, 2004 Takker Knut Arne! Ang. kamera og stativ, så hadde jeg et gammelt stativ stående hjemme til det gamle canon kamera mitt. Passet perfekt. Stikk innom en hvilken som helst fotosjappe så har de nok stativer der.. Blir vanvittig mye bedre bilder med stativ, bruker det selv på dagen også.. Ikke bare ved mørke bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Har ikke sett det før, men kan legge det ut dersom planen min funker, da lager jeg nemlig en guide på det selv Ja gjør endelig det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Takk Øystein! Tok bildet med stativ og lang lukkertid, da kommer blinkingen med uansett Jeg plukket alt fra hverandre, tok ut de små grønne plastbitene som sitter bak pilene, klipte til nye av en rød spraybokshette og trykte de på plass.. Kan legge ut bilder imorra, lager en liten guide som nevnt over her Dilldall, men artig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...