Anbefalte innlegg

Touran blir levert uten reservedekk, men vurderer om det kunne vært greit å hatt ett. Tenker da å ha et som jeg kan slenge inn på lengre turer. Til daglig burde det alltids være mulighet for å få noen til å dra hjem til meg og hente med et vinterdekk/sommerdekk om jeg skulle bli stående et sted, men stoler ikke helt på reperasjonsboks + kompressor, og det kan egentlig være jævla upraktisk å måtte tilkalle bergningsbil når man har tre unger i baksetet osv.

Noen som vet hva et slikt smalt "plassbesparende" reservedekk m/felg koster?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må da gå an å få tak i hos en lokal bilopphøgger til en grei pris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Petter, jeg betalte en hundrelapp for et lettere brukt reservehjul til min bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hørte med Møller Forus om dette idag. De skulle ha ca 3000,- for et 125/80-17. (Det var ca 1750 for felgen og ca 1500 for dekket, da er ikke rabatt trukket fra.)

Går det an å få et slikt hos de som selger vanlige felger også? Kanskje til en litt hyggeligere pris? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig, ta turen innom Knoksen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er en bilopphugger i Rogaland et sted..

Uansett, et eller annet hjul på en VAG-felg med riktig boltsirkel skulle gjøre jobben. Får man for en rimelig penge hos en bilopphugger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde ikke (akkurat) det jeg var på jakt etter. (125/80-17)

Knoksen? Lokal greie?

Ja, Knoksen er en lokal bilopphugger på Forus.

Uansett, et eller annet hjul på en VAG-felg med riktig boltsirkel skulle gjøre jobben. Får man for en rimelig penge hos en bilopphugger..

Jeg heller vel mer mot dette alternativet nå. Jeg har jo tidligere kjørt med et vinterdekk om sommeren baki og vice versa, men er litt lei av det nå... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt upraktisk størrelse på et vanlig dekk, i hvert fall for meg som ikke har noen brønn å ha det i. Tenkte hovedsakelig å ha det med på langturer - i "nærmiljøet" blir det ikke noe stort problem, men vil helst unngå problemet når jeg står "i ødemarka".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjekt på langturer ja :) men husk jekk og verktøy :P jeg har selv stått midt i skauen på tynset med resverehjul men ikke verktøy eller mobildekning midt på natta :P EID :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde faktisk INGEN dekk som passer til min bil. :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde faktisk INGEN dekk som passer til min bil. :confused:

Hehe, imponerende. Skal ikke overraske meg om at de ansatte har flere sett hjemme som hadde passet. Er "først de ansatte - så kundene" prioritering der ser du. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.