Dieseltank måler viser ca kvart tank+ for mye...

Anbefalte innlegg

Noen som sitter med noen glupe tips ?

dieseltank måleren viser en kvart tank+ for mye, mens 'computeren' lyser at jeg trenger å fylle når det er ca 8liter eller noe slikt igjen på tanken - da viser måleren at det er kvart tank+ igjen...

så selve måleren(giveren eller hva det heter) inne i tanken må jo på et vis da vise korrekt.

Lokale Audi kom bare med forslaget at det var feil på måleren i instrument panelet, og hele instrument panelet måtte kjøpes nytt og byttes.... Var riktig nok bare innom og snakket med dem, de har ikke sett på problemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette skulle jeg å fått svar på siden min viser en halv tank feil.. Har en Audi A3 bensin..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi har jo hatt en del problemer med tankelementet da.. men da spes på quattro mener jeg, men og vært med på å bytte en del på fwd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hørt quattro modellene har hatt noe kluss ja, med tanke på at tanken er "delt opp".

men har ikke quattro, og elektronikken viser jo tydeligvis rett siden reservetank lyset i displayet kommer opp når det er lite igjen, mens nåla da viser over kvart tank...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.