#1 Skrevet Mars 26, 2008 Tema kveld med fokus på bil pleie. Vil bli holdt hos Iseveien bilpleie 16.4 kl.18.00 Sted: Iseveien Bilpleie. Torvlia 1, 1739 Borgenhaugen http://www.gulesider.no/kart/map.c?companies=Z000H2AU Passer ikke datoen så frykt ikke, det vil komme fler temakvelder dette året, rundt om i Østfold. Da med litt lengre tidsfrister på datoene: rolleyes, så følg med Hilsen Atle Solberg Medlem av treffkomiten Østfold (en av de lengre titlene jeg kom på i farta: rolleyes) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2008 Fint! Dette høres interessant ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2008 Dette kommer Christer på! :D¨ Bare si ifra, jeg kan ta med utstyr til hele bunchen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2008 Dette kommer Christer på! :D¨Bare si ifra, jeg kan ta med utstyr til hele bunchen Det skal du få lov til en annen gang. Har deg i bakhode om et annet opplegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2008 Hehe. Men vet du om holder AutoGlym kurs? Kunne vært arti å vært med på! Sikkert flere i klubben som også kunne tenke seg dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2008 Funny!! Dette må jeg prøve å komme meg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2008 Hehe. Men vet du om holder AutoGlym kurs? Kunne vært arti å vært med på! Sikkert flere i klubben som også kunne tenke seg dette? Skal høre med dem og andre produsenter\ importører om kursing \demoer. Kan hende du får den jobben må bare ha et styre møte og bli ferdig med festnings treffet: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2008 Hehe, såpass ja. Jeg kan jo gjerne ta den jobben, men har dårlig med erfaring som kursholder Men det er bare å si ifra, så skal jeg prøve så godt jeg kan å slå et slag for lokallaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2008 Hehe, såpass ja. Jeg kan jo gjerne ta den jobben, men har dårlig med erfaring som kursholder Men det er bare å si ifra, så skal jeg prøve så godt jeg kan å slå et slag for lokallaget Det er notert: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2008 Da er datoen satt til Onsdag den 16.04. 2008 kl. 18.00 Sted: Iseveien Bilpleie. Torvlia 1, 1739 Borgenhaugen http://www.gulesider.no/kart/map.c?companies=Z000H2AU Det vil da bli en demo av vask, polering og voksing. Håper det er mange som har mulighet til å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 1, 2008 Onsdag passer perfekt, det er fridagen min! Dette gleder jeg meg virkelig til, alltid noe nytt å lære:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 3, 2008 Funny!! Dette må jeg prøve å komme meg på! ja det er han som tok bilen din sist. hen er en av de beste til å ta bilene meget bra slutt resultat. ps bilen din vil MYE mer nå SINNA er den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 4, 2008 ja det er han som tok bilen din sist.hen er en av de beste til å ta bilene meget bra slutt resultat. ps bilen din vil MYE mer nå SINNA er den. Ja, skjønte det var han som gikk over bilen! Og det ble ett MEGET bra resultat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 5, 2008 Skal vi møtes på Toy's og kjøre samla oppover? Hvis noen er interessert!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 5, 2008 Ikke dumt;) Er med jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 6, 2008 Detta får en prøve å å med seg Kort vei dit er det jo også Er tilogmed hjemme da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 9, 2008 Skal vi møtes på Toy's og kjøre samla oppover? Hvis noen er interessert!? Hva med og møte kl 17.00 på toys? Så får vi litt tid til sladder og folk får litt tid til og komme seg dit, så kjører vi samla til Iseveien bilpleie 17.30? Høres ut som en plan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 9, 2008 Enig der Kim! Skal prøve å komme meg opp til rundt 5 jeg også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 12, 2008 Skal prøve å komme meg oppover før 1730 selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 14, 2008 Da synes jeg vi møtes kl. 17.00 på Toy's:) Sees der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 15, 2008 Gleder meg! Kan høre polermaskinen brumme allerede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 15, 2008 Får ikke tatt turen... Dere får ta bilder dere som skal og dele med oss andre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 16, 2008 Ja, det skal jeg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 16, 2008 Lærte dere noe idag? Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 16, 2008 Syns det ble en kjempekveld jeg! Det var flere som tok bilder, så det kommer vel snart vel Vi fikk også sneakpeak på denne: http://www.elitecarcare.co.uk/product_info.php?manufacturers_id=11&products_id=428 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...