#1 Skrevet Mars 26, 2008 Noen som vet hva som eventuellt er av antispinn/skrens eller diffsperr/brems på 2000mod S3 quattro? Finner ingen knapp i bilen for å slå av eller på slike ting... Har ikke fått skikkelig gleden av å "øve" på glattføret her i stavanger enda, så har ikke fått testa hvordan quattro oppfører seg på snø/is:) Om noen har spennende erfaringer, fortell gjerne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2008 Har du ikke ESP knapp da? Det er iallefall denne på min A6. Skal du kutte den helt ut, så må vel vag-com e.l. benyttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2008 Har du ikke ESP knapp da? Det er iallefall denne på min A6.Skal du kutte den helt ut, så må vel vag-com e.l. benyttes. De tidligste modellene har vel ikke de. De som kom i 99 vet jeg at ikke har brukt å hatt det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2008 Ok, nei kan ikke se noen ESP knapp... Regner med den skulle vært i samme område som knapp for varmetråder i bakruta i midtkonsollen? I allefall der jeg har sett den knappen på div andre audi/VW... BMW har jo en genial løsning på å skru av antispinn/skrens. Man trykker på knappen en gang for kun antispinn eller man holder den inne i ca3sek for å skru av begge deler:) Dette hadde vært genialt på audi/VW også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2008 De tidligste modellene har vel ikke de. De som kom i 99 vet jeg at ikke har brukt å hatt det.. Ligger det noe sperre på quattro da? Litt usikker på hvilke funksjoner som ligger i quattro på den modellen? Vet det har endret seg noen ganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2008 Ligger det noe sperre på quattro da? Litt usikker på hvilke funksjoner som ligger i quattro på den modellen? Vet det har endret seg noen ganger... Nei, har ikke noe sånt jeg merker på min. Og spinner jo alltid foran først. Er ikke det samme som gammel quattro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2008 Ok. Vet du/noen fordelingen på quattro? trekker den 60% og 40% bak, kan det stemme? eller er det 50/50? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2008 50/50 i utgangspunktet, 80% kan overføres til en av akslene ved behov. Napp ut abs sikringa da, ESP pleier vel å være på samme..Abs trenger du heller ikke hvis du skal leke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2008 50/50 i utgangspunktet, 80% kan overføres til en av akslene ved behov. Napp ut abs sikringa da, ESP pleier vel å være på samme..Abs trenger du heller ikke hvis du skal leke. Hehe, den var jo lur:) Kan stemme at ESP er på samme som ABS da de "jobber sammen"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2008 er garantert ikke esp om det ikke er knapp da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2008 er garantert ikke esp om det ikke er knapp da Kan nok stemme. Er ikke det på A6'n her heller. 98 mod.. Prøvd med Scandinavian flick, evt brekket for å få den ut? Abs er greit å få vekk uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2008 Er vel enten ASR eller ESP på Audien, og om det er så bør det være en knapp der ja. På A3/S3 8L så sitter den ved siden av varselblinkknappen, om jeg ikke husker helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2008 Er vel enten ASR eller ESP på Audien, og om det er så bør det være en knapp der ja. På A3/S3 8L så sitter den ved siden av varselblinkknappen, om jeg ikke husker helt feil. De tidligste modellene har vel ikke de. De som kom i 99 vet jeg at ikke har brukt å hatt det.. 5 tegn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...