#1 Skrevet Mars 26, 2008 Jeg skal til å bytte ny ISO kontakt til spilleren min, men fargene på de nye ledningene stemmer ikke med det orginale ledningsnettet. Noen som kan fortelle meg hvilke ledninger som skal være sammen? Bilen er en Audi 100 1992 mod. Trenger bare hjelp til det som har med strømmen å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2008 Du har vel prøvelampe eller multimeter kanskje? hvis ikke bør du skaffe det... Finn en ledning med fast strøm (uten nøkkel i/tenning på) Denne skal på gul ledning. Finn en ledning med strøm når tenning er på første hakket, denne skal på rød ledning. Finn en ledning med jordforbindelse, denne skal på svart ledning Har du forsterker/el.antenne/antenneforsterker skal denne kobles på blå/hvit ledning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2008 Tror ikke du finner noe styrestrøm i isopluggen fra bilen. Jeg måtte ihvertfall legge opp egen, som kobler inn først når tenning er helt på.(fant ingen som slo inn på første hakk på tenning) Jeg lot være og bruke isopluggen med strøm. La opp pluss, minus og styrestrøm på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...