Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger noen felg tips og forslag for sommeren til min 98 mod vw passat 1,6l senket 30/30. har tnekt til å ha 18 tommere!

P1010022 redigert.JPG

P1010024 redigert.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo utallige muligheter til disse!!

spørs vel mest hvor mye penger du er villig til å legge i det..: rolleyes

og hvilken dimensjon du tenker på.

for en sånn bil med såpass moderat senk ville jeg nok valgt 17" eller 18" med bredde 7,5 eller 8"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er noe sånt jeg ser etter ! men åssen er det og bestille derifra? har du bestilt der før?

Den siden er ganske ny, saa lite priser osv. Jeg har ikke h0rt noe negativt fra folk i Usa som har bestillt derfra, men vet ikke om noen i Norge som har testet enda.

Edit: Hvis du skal ha 30/30 saa ville jeg funnet felger uten kant.

Hva med disse da: http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=2623 (dog med kant)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo utallige muligheter til disse!!

spørs vel mest hvor mye penger du er villig til å legge i det..: rolleyes

og hvilken dimensjon du tenker på.

for en sånn bil med såpass moderat senk ville jeg nok valgt 17" eller 18" med bredde 7,5 eller 8"

ja hadde tentkt og bruke 10-12000 på noen 18 tommere da med dekk. men er usikker på om jeg skal velge svarte felger eller krom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.