Trenger hjelp til bytte av felg?! (Sommer)

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge mine 19" Zito felger med Vredestein dekk, men er ikke sikker....., trenger sårt litt hjelp :)

Altså disse (dette er min bil):

16492Passat1.JPG

 

OM jeg skal kjøpe disse! Har sikla litt på OEM Chicago felgene, men ikke vært å få i 19" før nå. Dem kan kanskje gjøre seg litt på bilen??

Sågar uten bil.....:

volkswagen-passat-2_0-fsi-individual-des

 

....eller sånn på en bil!

002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen meninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, de er da veldig lik til det du får originalt levert dersom du bestiller en Passat fra fabrikk med 18"'ere. Når du skal legge såpass mye penger i 19" (antar 15-25000) så ville jeg bestilt noe som ikke du får standard fra samlebåndet på VW sine fabrikker -> http://www.volkswagen.no/wip4/vw/passat.epl?cat=741&f=

 

Ikke det at felgene ikke er pene, jeg holdt på å bestille disse på en 2007 Passat jeg hadde men gikk for noen felger som var litt mindre 'samlebåndsfelger'

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info og pris om dei Zito-felgane?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns du skal beholde de felgene du har nå. De er tøffe og det ser ut til at de kledde bilen bra:)

 

De andre felgene du vurderer er jo flotte men blir etter min mening noe mere kjedelig i forhold til de du har nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med ZITO SA17? ( http://www.styling-tech.no/show.asp?page=goxpage00000021.html )

, saa lakkerer du senteret i bilens farge ??

 

Dette er en meget fin felg!(Men 35 innpress) Men jeg får Chicago felgene til en utrolig billig penge ;)

 

Uten at jeg skal lage salgstråd (får da evnt. PM meg), så er felgene 19x8,5 med Vredestein Sessanta dekk 235/35, ikke mindre enn 10k!

.....skal legge ved et mobilbilde så fort jeg får det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.....hva skal man si!

 

En på jobben som prøvde den på sin 3bg idag og skal jeg få si det så ble det riktig så bra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chicago selvfølgelig!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chicago og justerbar senk i så tilfelle..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Justerbar senk på en så ny bil?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.