Selge dekk på felg eller dekk og felg?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lagt ut noen *host, host,kremt* Ford-felger på Finn.no. Dette er orginale 15" Ford felger produsert av Ronal med 195 45 15 Falken sommerdekk på. Dekkene er så og si helt nye, brukt ca 3mnd. Problemet er at jeg bare får inn skambud og lurer derfor på om jeg burde skilt dekk og felg og solgt dem hver for seg? Dimmensjonen er jo ikke akkurat vanlig Ford så mistenker at det er det som er problemet.

195 45 15 er ikke det "einsergummi" hint hint :)

Hva er akseptabel pris på en felgpakke bestående av pene orginale 15 med nesten nye dekk? Har satt de inn til 3500 for å ta høyde for prutningsmonn. Er det helt vilt? (dekkene kostet ny 2800 + omlegg)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/45-15 er også perfekt zweier gummi :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med å selge brukt er jo at folk heller kjøper nytt. Spesielt denne prisklassen. Mamma kjøpte noen NYE felger og dekk i 15", 195/50/15 for 3500 montert på bilen for 3 år siden.

Tror du tjener på å dele opp dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med å selge brukt er jo at folk heller kjøper nytt. Spesielt denne prisklassen. Mamma kjøpte noen NYE felger og dekk i 15", 195/50/15 for 3500 montert på bilen for 3 år siden.

Tror du tjener på å dele opp dette

Jeg tror selv også at jeg tjener på å dele det opp.

Bare sånn at det er sagt: får ikke kjøpt nye Ronal felger med bra dekk til 3500,-

Kommer nok en annonse på 4 Falken dekk på kjøp/salg om ikke så lenge;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror selv også at jeg tjener på å dele det opp.

Bare sånn at det er sagt: får ikke kjøpt nye Ronal felger med bra dekk til 3500,-

Kommer nok en annonse på 4 Falken dekk på kjøp/salg om ikke så lenge;)

Med bra dekk håper jeg du mener at det er bra med mønster igjen, og ikke at Falken er bra dekk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for dekka da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med bra dekk håper jeg du mener at det er bra med mønster igjen, og ikke at Falken er bra dekk...

Tja, det kan tydeligvis diskuteres;) Jeg har vært godt fornøyd med dekkene, men jeg brukte dem på en Ford Fiesta og da begrenser den aktive kjøringen seg ganske naturlig:)

Er bra mønster på dem 6-7mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for dekka da?

Regner med å legge dem ut til rundt halv pris av nypris på 2800,- Er vel ikke uspiselig det?

Må få dem av felgene først:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.