#1 Skrevet Mars 26, 2008 Noen som har noen felg tips til en 2008 vw Touran? Pris fra 10 000-15 000 inkl dekk. 19" eller større. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2008 Kan jo like gjerne være den første!! Absolutt alle tidligere Audi RS felger kler denne bilen utrolig godt. Best er nok RS6, deretter RS4 2 og RS4 1 Søk litt på forumet her også. Husker jeg har lagt ut bilder av felg og bil av alle de over hvert fall.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89355&highlight=Felg+Touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2008 Enig med Petter her, synes den gode gamle Rs6-felgen klar Touran veldig godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2008 RS6 felger står høyt på listen ja! Også golf 5 GTI felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=71083&highlight=Touran+GTi+felger Men GTI felger og en del andre.. Takket være de flinke gutta i PS på forumet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2008 BBS CH 19" , Har 18" på min Touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2008 sorry off topic Ketil, men: Noen som har noe formening om hvilket innpress og felgbredde som er best på Touran? Da tenker jeg på 19" FELG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2008 ET45 er iallefall standard på Touran. Så burde holde deg mellom 40 og 47. Vet iallefall at 8.5 bredde og 235 dekk går fint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2008 19" Rs6 er konge på Touran. 8X19 ET45 235/35-19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2008 19" Rs6 er konge på Touran. 8X19 ET45 235/35-19 Enig her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2008 Hva med disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 30, 2008 Følgende 18" skal på min Touran i løpet av uken, kan legge ut bilder når de er påmontert. I mellomtiden legger jeg ved noen bilder fra OZ sine hjemmesider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 30, 2008 De der var fine! Pris osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 30, 2008 Jeg synest også de er knallfine. Og det er ikke mange som har dem, ikke vanskelig å få tak i men alle skal jo ha A8, RS 6 osv så det er greit med noe som skiller seg ut. Ikke noe vondt om de nevnte men greit å ha noe som ikke alle andre har. Betalte kr. 18.500 for 18" med Goodyear Eagle F1 Asymmetric (http://eu.goodyear.com/no_no/tires/repository/Eagle_F1AS/index.jsp) i dim 225 40 / 18 hos Dekk1 (http://www.dekk1.com/article.php?articleID=23&categoryID=43). Mer om selve felgene kan du se her: http://www.ozracing.com/at-team/wheels/racing/35th-anniversary/en Dersom ønskelig kan jeg ta bilde av dem i garasjen, de kommer på bilen i løpet av uken dersom snø ikke er et tema samt at vegene begynner å bli rene. Jeg legger da ut bilder, de skal på Touran 08 Highline svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 30, 2008 Må si disse var fine ja! Gleder meg til å se de på bilen, husk å poste bilder med engang de er på Ikke ille pris det der, gode dekk så. Fornøyd med bilen forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 30, 2008 ET45 er iallefall standard på Touran. Så burde holde deg mellom 40 og 47. Vet iallefall at 8.5 bredde og 235 dekk går fint.. Jeg trodde det var ET50 på Touran jeg, men det varierer sikkert litt med hvilken dim som står i vognkortet, er vel bl.a 6,5x16 med 205/55 16 mener jeg. Men ET45 på ettermarkedsfelg er nok en god ide. 40 er litt lavt, men går akkurat med 8 toms felg og 225 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 30, 2008 Er forskjell på årsmodellene.. Noen med ET 50 og andre med ET 47 Så med ET 47 så blir ET40 godkjent.. sant? lovlig med 7,5mm forskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 30, 2008 Et45 45 er riktig innpress. Om det er 04-06 iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 31, 2008 Må si disse var fine ja! Gleder meg til å se de på bilen, husk å poste bilder med engang de er på Ikke ille pris det der, gode dekk så. Fornøyd med bilen forresten? Jepp, veldig fornøyd med bilen. Går som en kule, like god plass som i Passat stv 2007 jeg hadde samt at ungene trives med å sitte høyt med store vindu bak. Bilen har 170 hk TDI med DSG, utover Highline utstyr er bilen satt opp med ca 130.000 kr i utstyr så det er en god brødboks å kjøre rundt med. Kan anbefales! Skal legge ut bilder så snart felgene er på, vil vente til alt saltet er regnet vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 31, 2008 Høres bra ut Bestile en Touran 2.0 TDI 170 hk DSG Exlusive varebil på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 31, 2008 Høres bra ut Bestile en Touran 2.0 TDI 170 hk DSG Exlusive varebil på fredag Tja, nå er vi kanskje litt utenfor topic men la gå med det. Grønne skilt er røverkjøp, så mye bil for "så lite penger" er bra i disse dager synest jeg. Exclusive er den jeg nesten valgte men i september når jeg kjøpte bil så var det ikke mulig å få RNS-510 på Exclusive så derfor landet jeg på Highline. En standard exclusive eller har du en med litt ekstra utstyr på? Hvilke farge? Hvor lang leveringstid er det nå? Du kan glede deg til 170 hk + DSG, det går veldig bra. Det er andre bilen jeg har med denne motor og girkasse og er så fornøyd. Spesielt når motoren er kjørt inn ved ca 15000 km så blir det enda bedre. Var der med Passaten, men har 5000 km igjen med Touran'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 31, 2008 Tja, nå er vi kanskje litt utenfor topic men la gå med det. Grønne skilt er røverkjøp, så mye bil for "så lite penger" er bra i disse dager synest jeg. Exclusive er den jeg nesten valgte men i september når jeg kjøpte bil så var det ikke mulig å få RNS-510 på Exclusive så derfor landet jeg på Highline. En standard exclusive eller har du en med litt ekstra utstyr på? Hvilke farge? Hvor lang leveringstid er det nå? Du kan glede deg til 170 hk + DSG, det går veldig bra. Det er andre bilen jeg har med denne motor og girkasse og er så fornøyd. Spesielt når motoren er kjørt inn ved ca 15000 km så blir det enda bedre. Var der med Passaten, men har 5000 km igjen med Touran'en. Jepp, er mye bil for pengene! Samme nå også, at du ikke får RNS-510. Men blir nok å ettermontere senere, kjøper fra ebay. Kjøpte skinnpakke, multifunksjonsratt med giring og comming home/leaving, regnsensor og avblendbart speil. Fargen ble dyp sort perlemor Tror nok det blir bra med den motoren og DSG ja Skal nok klare å nå 15 000 km rimelig kjapt, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 31, 2008 Ca 3 mnd var leveringstiden forresten. Hvordan var den på din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 31, 2008 Bestilte bilen 9 sept og fikk den levert 1 november så i underkant av 2 måneder. Møller ble overrasket over så rask levering men så undersøkte de litt og fant ut at 170 hk'en ikke er volumselger og det er derfor bedre kapasitet på fabrikken en eksempelvis 105 / 140 hk'ene som er volum selgerne. Sist jeg snakket med selger så var det vistnok 7 måneders levering..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 31, 2008 Blir en grom firmabil dette Ketil Gratulerer så mye! Det skal vel ikke være problemer med shining på denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...