Anbefalte innlegg

Bestilte bilen 9 sept og fikk den levert 1 november så i underkant av 2 måneder. Møller ble overrasket over så rask levering men så undersøkte de litt og fant ut at 170 hk'en ikke er volumselger og det er derfor bedre kapasitet på fabrikken en eksempelvis 105 / 140 hk'ene som er volum selgerne. Sist jeg snakket med selger så var det vistnok 7 måneders levering.....

Får håpe dette gjelder min også da, hehe. De hadde vist bare solgt 1 stk 170hk før. 7mnd? Da hadde jeg gått på veggen : eek :: bh :

Blir en grom firmabil dette Ketil ;) Gratulerer så mye! Det skal vel ikke være problemer med shining på denne bilen ;)

Joda, skulle tro det. Hehe. Skal nok få den rimelig blank ja :D Blir vel å shine den opp første dag :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du får krysse fingra for noen fine transportskader, så kan du sende'n hit så kan jeg ta ei kraftig runde med ullpad og grus, så skal du få noe å bryne deg på! :P Grattis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.