#1 Skrevet Mars 26, 2008 jeg har kjøpt meg kw justerbart men åssen skal dette settes sammen ??? med gummien på toppen og alt, noen som kan hjelpe ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2008 jeg har kjøpt meg kw justerbart men åssen skal dette settes sammen ??? med gummien på toppen og alt, noen som kan hjelpe ??? Står vanligvis beskrevet i tuv papirene det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2008 Har leita men finner ikke noe om det i papira. Ingen som har en beskrivelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2008 Nytter ikke å hjelpe uten å vite hvilken bil det gjelder, iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2008 ah seff er en passat 2001 mod 1,8t hadde vært toppers med noen tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2008 http://www.kw-gmbh.de/kw_upload/Einbau/eah18080011 Her er en link til monteringsanvisning til variant 2. Tipper det er likt. Dette følger også med settet. Ligger i den store konvolutten som ligger i pakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2008 takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2008 Glem nå for gudsskyld ikke fjærklemmer når du tar av orginalfjærene. Brutter'n droppet dette når vi byttet på min passat og bommet på bilen med diverse løsgods med 20 cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2008 det huska jeg hehe. men viss du løsner de boltene på toppen av fjæra de tre som sitter i toppen med de to staga på må en justere noe etterpå eller er det bare en måte og sette det på igjen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2008 Holder jo å løsne de to som sitter under de lakkerte plast/gummilokkene på hver side. Mener å ha lest at du må justere noe hvis du løsner de tre. Hva vet jeg ikke, men tror du finner det et sted her hvis du søker litt rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 27, 2008 det huska jeg hehe. men viss du løsner de boltene på toppen av fjæra de tre som sitter i toppen med de to staga på må en justere noe etterpå eller er det bare en måte og sette det på igjen ? uansett når du setter på nytt understell må jo bilen justeres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2008 Trenger ikke justere noe om du løsner de tre skruene heller, siden disse ikke har justering. Eneste du må justere etter senk er hjulstillingen, og det må du på verksted for å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...