(Hvordan montere) kw (Passat 2001 1,8t)?

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt meg kw justerbart men åssen skal dette settes sammen ??? med gummien på toppen og alt, noen som kan hjelpe ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjøpt meg kw justerbart men åssen skal dette settes sammen ??? med gummien på toppen og alt, noen som kan hjelpe ???

Står vanligvis beskrevet i tuv papirene det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har leita men finner ikke noe om det i papira. Ingen som har en beskrivelse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytter ikke å hjelpe uten å vite hvilken bil det gjelder, iallefall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah seff er en passat 2001 mod 1,8t hadde vært toppers med noen tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glem nå for gudsskyld ikke fjærklemmer når du tar av orginalfjærene. Brutter'n droppet dette når vi byttet på min passat og bommet på bilen med diverse løsgods med 20 cm : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det huska jeg :) hehe. men viss du løsner de boltene på toppen av fjæra de tre som sitter i toppen med de to staga på må en justere noe etterpå eller er det bare en måte og sette det på igjen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder jo å løsne de to som sitter under de lakkerte plast/gummilokkene på hver side. Mener å ha lest at du må justere noe hvis du løsner de tre. Hva vet jeg ikke, men tror du finner det et sted her hvis du søker litt rundt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det huska jeg :) hehe. men viss du løsner de boltene på toppen av fjæra de tre som sitter i toppen med de to staga på må en justere noe etterpå eller er det bare en måte og sette det på igjen ?

uansett når du setter på nytt understell må jo bilen justeres...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke justere noe om du løsner de tre skruene heller, siden disse ikke har justering. Eneste du må justere etter senk er hjulstillingen, og det må du på verksted for å gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.