Montere automatisk kjørelys på tysk importert A4 -00

Anbefalte innlegg

må det legges opp nye ledinger osv for å kunne får automatisk kjørelys på min Audi A4 -00 ?

Eller kan dette programeres ved hjelp av vag-com ?

lokale audi kom i såfall med at jeg måtte legge opp nye ledninger... men om det går ann å gjøre i vag-com så regner jeg med at dem ikke vil si det til meg.

Har jo i alle år vært vant med automatiske kjørelys, så regner med jeg kommer til å glemme lysene i tide og utide hele tiden... :P og vips ender jeg opp med gjeld til staten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en pm til Vidar Larsen her på forumet.

Dette kan kodes om med VAG-com og han har sikkert opskriften på hvordan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B5 eller B6 modellen? B5 kan ikke kodes på noen måte og må kobles. Pga. typen lysbyter i denne er dette heller ikke "enkelt".

B6 kan kodes med vag-com/VAS forutsatt at den har Highline lysstyreenhet. Har den lowline lystyreenhet kan den ikke kodes om, men kobles enkelt på baksiden av lysbryteren. Bakdelen ved å koble er imidlertid at det vil lagres en konstant feil på lysbryter E1.

Om bilen har high eller lowline styreenhet kan sjekkes via bilens pr.numre ( utstyrskoder ) hos Møller eller med diagnoseapparat ala vag-com/VAS. ( delenr.visning for så å sjekke i AKTE )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B5 eller B6 modellen? B5 kan ikke kodes på noen måte og må kobles. Pga. typen lysbyter i denne er dette heller ikke "enkelt".

B6 kan kodes med vag-com/VAS forutsatt at den har Highline lysstyreenhet. Har den lowline lystyreenhet kan den ikke kodes om, men kobles enkelt på baksiden av lysbryteren. Bakdelen ved å koble er imidlertid at det vil lagres en konstant feil på lysbryter E1.

Om bilen har high eller lowline styreenhet kan sjekkes via bilens pr.numre ( utstyrskoder ) hos Møller eller med diagnoseapparat ala vag-com/VAS. ( delenr.visning for så å sjekke i AKTE )

B6 kom vel fra 2001... Og utifra avatar ser det veldig ut som en B5 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en B5 ja, så da er det kun kabling som er muligheten skjønner jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.