#1 Skrevet Mars 27, 2008 må det legges opp nye ledinger osv for å kunne får automatisk kjørelys på min Audi A4 -00 ? Eller kan dette programeres ved hjelp av vag-com ? lokale audi kom i såfall med at jeg måtte legge opp nye ledninger... men om det går ann å gjøre i vag-com så regner jeg med at dem ikke vil si det til meg. Har jo i alle år vært vant med automatiske kjørelys, så regner med jeg kommer til å glemme lysene i tide og utide hele tiden... og vips ender jeg opp med gjeld til staten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2008 Send en pm til Vidar Larsen her på forumet. Dette kan kodes om med VAG-com og han har sikkert opskriften på hvordan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2008 B5 eller B6 modellen? B5 kan ikke kodes på noen måte og må kobles. Pga. typen lysbyter i denne er dette heller ikke "enkelt". B6 kan kodes med vag-com/VAS forutsatt at den har Highline lysstyreenhet. Har den lowline lystyreenhet kan den ikke kodes om, men kobles enkelt på baksiden av lysbryteren. Bakdelen ved å koble er imidlertid at det vil lagres en konstant feil på lysbryter E1. Om bilen har high eller lowline styreenhet kan sjekkes via bilens pr.numre ( utstyrskoder ) hos Møller eller med diagnoseapparat ala vag-com/VAS. ( delenr.visning for så å sjekke i AKTE ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2008 B5 eller B6 modellen? B5 kan ikke kodes på noen måte og må kobles. Pga. typen lysbyter i denne er dette heller ikke "enkelt". B6 kan kodes med vag-com/VAS forutsatt at den har Highline lysstyreenhet. Har den lowline lystyreenhet kan den ikke kodes om, men kobles enkelt på baksiden av lysbryteren. Bakdelen ved å koble er imidlertid at det vil lagres en konstant feil på lysbryter E1. Om bilen har high eller lowline styreenhet kan sjekkes via bilens pr.numre ( utstyrskoder ) hos Møller eller med diagnoseapparat ala vag-com/VAS. ( delenr.visning for så å sjekke i AKTE ) B6 kom vel fra 2001... Og utifra avatar ser det veldig ut som en B5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2008 Dette er en B5 ja, så da er det kun kabling som er muligheten skjønner jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...