#1 Skrevet Mars 27, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=WuIfpyWaF1E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2008 Det er helt sykt... Blir like sjokkert hver gang jeg ser det. Er utrolig at det ikke skjedde flere ulykker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2008 Ser jo steiner på størelse med en stor potet fly gjennom luften der. Får du en sånn i hodet, er du ferdig. Helt utrolig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2008 det var jo en av de tingene som gjorde at gruppe B ble forbudt tilsluttt, bare i Joaquim Santos sin ulykke i en Ford RS200 ble 31 tilskuere hardt skadd og 3 omkom på stedet. Når du legger på toppen flere førere og kartlesere som omkommer fordi bilene er for vanskelige å kjøre, og dårlig sikkerhet ved stup, raviner etc, er det nesten rart de ikke forbø Gruppe B tideligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2008 Walter Röhrl uttalte at, "man måtte være modig for å kjøre rally på den tiden, og det var ikke pga de ville bilene". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2008 Walter Röhrl uttalte at, "man måtte være modig for å kjøre rally på den tiden, og det var ikke pga de ville bilene". Han sa og "In principle, this car is too fast for my thoughts" om den siste S1 EVO med 600hk og mulighet for oppjustering av turbotrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2008 Helt sykt...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2008 med all den humpinga og dumpinga så minna det meg nesten om min daglige kjøretur til/fra jobb ... bortsett fra at det går i "litt" saktere former og det er flere syklister i veien i mitt tilfelle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2008 med all den humpinga og dumpinga så minna det meg nesten om min daglige kjøretur til/fra jobb ... bortsett fra at det går i "litt" saktere former og det er flere syklister i veien i mitt tilfelle. Ikke flere syklister enn det er tilskuere på denne videoen, håper jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2008 Ikke flere syklister enn det er tilskuere på denne videoen, håper jeg? nei heldigvis ikke. hadde det vært det, hadde ingen kunnet kjøre over på grønt, pga det hadde vært så mange syklister som sykla på rødt fra siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 27, 2008 en gruppe B bil oppførte seg visst aldri likt inn i svingene.. man var som en fersk sjåfør for vær sving.. visste aldri hva som ville skje.. hehe. skummelt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2008 at noen bare tenker på å stille seg i yttersving er jo bare sykt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 27, 2008 Han sa og "In principle, this car is too fast for my thoughts" om den siste S1 EVO med 600hk og mulighet for oppjustering av turbotrykk. "Basicly, when you start thinking, you going to slow" Herlig sitat av Walter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2008 At ikke det spinkle treet med fullt av tilskuere ikke knekker skjønner ikke jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 27, 2008 Hvis jeg hadde kjørt der tror jeg at jeg hadde sluppet et par dråper i buksa i hver eneste sving og over hver bakketopp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 27, 2008 : haha : Hvis jeg hadde kjørt der tror jeg at jeg hadde sluppet et par dråper i buksa i hver eneste sving og over hver bakketopp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 27, 2008 en gruppe B bil oppførte seg visst aldri likt inn i svingene.. man var som en fersk sjåfør for vær sving.. visste aldri hva som ville skje.. hehe. skummelt... det var vel sånn s1 evoen var iallefall, jeg har hørt noe om 90% sperre foran og 100% sperre bak. Hvis det er tilfelle, så er det vel en pen oppskrift for at bilen skal være vanskelig å kontrollere og evt forutsi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 31, 2008 Minner meg litt om det der okseløpet der folk løper i gatene foran oksene. Her stiller jo folk seg midt i veien for å trekke seg unna i siste liten.Det måtte jo gå galt til slutt.Folks generelle tankegang er jo at det aldri skjer med meg....og så PANG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 1, 2008 Men det ble sikkert tatt noen ganske spektakulære bilder der da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...