Nordmøre lokallag: Hovedtreff 2008 Våler 7 - 8. juni

Anbefalte innlegg

Lurte litt på hvem som blir med nedover jeg da. Hadde jo kanskje vært en tanke å begynt å tenke på overnatting osv osv. Vært gøy om vi hadde vært like mange som sist i allefall.

 

Blir vel som vanlig å kjøre herifra på fredags morgen.

 

Gjeeez så jeg gleder meg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med:)

Hytter i år og???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mot alle odds ser det ut til at det skal klaffe for min del også...

Så da er jeg med!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har ikke jeg vært med på før, men er mulighetene der for meg og eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lyst til og bli med jeg og:) håper at det klaffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har ikke jeg vært med på før, men er mulighetene der for meg og eller? :P

 

Selvfølgelig er det det :) Gled deg =)

 

Jeg er med:)

Hytter i år og???

 

Tja, hytter funker vel bra det ja. Er jo fint å kunne grille litt osv :)

 

har lyst til og bli med jeg og:) håper at det klaffer

Jo flere vi er sammen :)

 

Mot alle odds ser det ut til at det skal klaffe for min del også...

Så da er jeg med!!

Det hadde jeg ikke turt å vedde på :) Ultimate odds ville jo vært om du, svein og eskild hadde muligheten sammtidig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørest bra ut, hvor langt ifra Våler er det til nærmeste hytter og sånt da? F.eks der dere var i fjor? Må vel kanskje bestilles litt i god tid på forhånd, men da er det vel greit å vite hvem som skal og ikke, om det blir samlet bestilling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ultimate odds ville jo vært om du, svein og eskild hadde muligheten sammtidig :P

 

Tror ikke du skal satse penger på det med den oddsen som er der, for da tror jeg du taper stort ;)

Litt tidlig å si ennå, men jeg tok en kjapp regning av uker etc. på kalenderen tidligere i kveld. Og slik som det ser ut til, så er jeg nok mest sannsynlig på tørn på denne tiden : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sinnsykt lyst nedover, men må vente ann litt. Er jo ikke lange veien ned til våler. 5-6 timer hver vei :D Kommer tilbake på saken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sinnsykt lyst nedover, men må vente ann litt. Er jo ikke lange veien ned til våler. 5-6 timer hver vei :D Kommer tilbake på saken...

 

Får håpe du å stiller Morten =)

 

Tror ikke du skal satse penger på det med den oddsen som er der, for da tror jeg du taper stort ;)

Litt tidlig å si ennå, men jeg tok en kjapp regning av uker etc. på kalenderen tidligere i kveld. Og slik som det ser ut til, så er jeg nok mest sannsynlig på tørn på denne tiden : bh :

 

Å ta seg fri en helg er helt utelukket da skjøner jeg ? =)

 

Hørest bra ut, hvor langt ifra Våler er det til nærmeste hytter og sånt da? F.eks der dere var i fjor? Må vel kanskje bestilles litt i god tid på forhånd, men da er det vel greit å vite hvem som skal og ikke, om det blir samlet bestilling?

 

Det er ikke lange veien. Tidligere har det vært camping på baneområdet, men pga kjedelige hendelser (ikke av VACN, men andre leietakere) får vi ikke lov til dette lengere. Det går også an å telte på en eng like ved siden av banen. Men det greieste er vel egentlig å ligge på elverum camping eller haslemoen.

 

Vi lå på Elverum Camping i fjor, og det var helt kanon det. Tror også det er morsomt å telte ved banen, men det er noe med det å ha dass og dusj i nærheten altså :) Samt en seng å sove i :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ta seg fri en helg er helt utelukket da skjøner jeg ? =)

 

Som jeg har prøvd å forklart så mang en gang tidligere (og som enkelte ikke klarer å få inn i hodet, inkl. deg : rolleyes;) ), så er det ikke alltid like enkelt å få tatt seg fri "bare en helg" hvis man sitter midt på havet...

Men som jeg nevnte i forrige innlegg, det er litt tidlig å si ennå, da jeg ikke har noen eksakte datoer å gå ut ifra ennå, så man skal ikke ta sorgene på forskudd (selv om den helt store sorgen blir det nå ikke da :P ). Det er vel bare å krysse fingrene! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har prøvd å forklart så mang en gang tidligere (og som enkelte ikke klarer å få inn i hodet, inkl. deg : rolleyes;) ), så er det ikke alltid like enkelt å få tatt seg fri "bare en helg" hvis man sitter midt på havet...

Men som jeg nevnte i forrige innlegg, det er litt tidlig å si ennå, da jeg ikke har noen eksakte datoer å gå ut ifra ennå, så man skal ikke ta sorgene på forskudd (selv om den helt store sorgen blir det nå ikke da :P ). Det er vel bare å krysse fingrene! :)

 

Hvem skal reie opp køya mi da???? : bråk :: bh :: gråter :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skal reie opp køya mi da???? : bråk :: bh :: gråter :: gråter :

 

Hmm, godt spørsmål : klø :

Kan vi ikke prøve å få til et lynkurs på forhånd da Bjørnar? : sove :: gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem reier opp køya si uansett når man ikke er hjemme? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem reier opp køya si uansett når man ikke er hjemme? :confused:

 

Familien Leikanger så klart : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, godt spørsmål : klø :

Kan vi ikke prøve å få til et lynkurs på forhånd da Bjørnar? : sove :: gb :

 

Nei, ikke tale om. Satser på at du blir med heller.. Tar med sovepose jeg :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke tale om. Satser på at du blir med heller.. Tar med sovepose jeg

 

Hehe, den er grei : rock :

Men da vil jeg ikke ha noe syting i ettertid ;): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne!

 

Tror nemmelig vi bør være tidlig ute å bestille hytter.

 

Jeg er iallefall "go"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sikker.... og Torunn da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestiller vi samlet eller bestiller vi hver for oss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt bestille samlet. Samma for meg. Det som er greit om vi bestiller samlet er jo det at vi blir plassert sammen på campingen (regner med elverum camping er det folk går for?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde klart vært best og fått samla gjengen mest mulig ja såklart. Jeg er all inn for Elverum camping hvertfall, ser jo unektelig bra ut der! Noe annet enn telt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde klart vært best og fått samla gjengen mest mulig ja såklart. Jeg er all inn for Elverum camping hvertfall, ser jo unektelig bra ut der! Noe annet enn telt : rolleyes

 

 

En liten quote ifra 2006 og telt tur på våler. Så skjønner du at det ikke er aktuelt :) (ps. kom borti feil knapp når jeg skulle svare innlegget ditt)

 

3 mann å da gitt. jaja.

 

Men anngående telt og soving =) hehe

 

Jeg var jo maks uheldig og tok med meg feil sovepose. Tok med den vi gir til gjester vi egentlig ikke vil ha. Altså type laken tynn. Hold derfor på å fryse ihjæl og sov to netter i bilen. .... Trangt men ikke u effent =)

 

Stian bomma jo også ganske bra =) Fikk tekstmelding fra han på avreise dagen hvor han fortalte at han ikke fant 8 manns teltet han egentlig skulle ha med så jeg og eskild burde ordne eget telt.

 

Stian satte så opp sitt 5 mannstelt, noe som gikk knirkefritt. Men ble litt "Shaking Stevens" når han oppdaga at Soveposen han hadde med var ett 8 mannstelt =) hehe Stian sov derfor hele helga i en Audi S4=)

 

Anngående de som lå i teltet kan jeg referere til følgende kommentar fra kai som måtte ligge siste natta i en Audi 200 :

"......så jeg kikka opp og så hekken til simon inn forteltet, og han stod på knær og dreit samtidig som han spydde..."

" den sammenlagte lukten ble for mye for meg"

 

Grunnen til at Simon spydde var at han kvelden i forveien hadde spist 14 grillpølser av variabel kvalitet (som vi vet om) samt at det ble noen ØL iløpet av kvelden.... Har aldri tidligere opplevd VACN medlemmer som er mer opptatt av grillpølser enn Biler =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, se der ja!

 

Joda, er alt for vant til det der med telt og shit, hadde selv med teltet på Rudskogen på Gatebil i fjor.. TRODDE jeg.. Var bare halve teltet som ble med hjem året før der gitt :)

Da ble det en rolig helg med soving i bilen ja :P

 

Men back til topic da...

Hvor mange blir vi herifra nå da? Er vel ikke alle som kan få det klart om dem har fri og sånt i og med at det er ei stund til enda men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sikker også. Mulig jeg får reisefølge, noe usikkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.