#26 Skrevet April 1, 2008 Jau skulle vert artigt men passer nå slik at jeg er ute på det store havet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 3, 2008 blir mest sannsynlig med nedover i år også får se hvordan d passer med den nye jobben osv.. men blir sikkert med =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 3, 2008 blir mest sannsynlig med nedover i år også får se hvordan d passer med den nye jobben osv.. men blir sikkert med =) det samme gjelder meg å ot: Gratulerer Kjell Vidar med sitt første innlegg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 3, 2008 Da er vi 7? dvs 2 hytter Jeg Bjørn E & Torunn Tor H Bjørnar Kjell Vidar Mr. Reiten Det kan da UMULIG være alle: klø : Hører på pris på 3 hytter jeg, og er det rimelig nok så har vi jo plass til eventuelle etternølere? Eller er det skandale dumt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 3, 2008 Da er vi 7? dvs 2 hytter Jeg Bjørn E & Torunn Tor H Bjørnar Kjell Vidar Mr. Reiten Det kan da UMULIG være alle: klø : Hører på pris på 3 hytter jeg, og er det rimelig nok så har vi jo plass til eventuelle etternølere? Eller er det skandale dumt? mulig at jeg er en etternøler:P men vis det klaffer så blir jeg med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 4, 2008 Rune Gjellan her på forumet skal være med og mest sannsynlig, han er ikke så aktiv på forumet at han får slengt seg på her vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 4, 2008 åkei. Men da er vi 8 (9) stykk. Blir ca 1050 nok pr. hode det om vi skal ha hyttene med bad osv 1100 pr. hytte pr natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 4, 2008 Det ser ut for at det kan være litt større sjanse for at jeg har mulighet for å være med nå, grunnet diverse forskyvninger. Men det er allikevel litt for tidlig å si det 100% sikkert hvorvidt det går eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 4, 2008 Ny update. Kun de hyttene til 600 nok natta som er ledige nå. Dvs 4 manns hytter uten bad. Det er greie dusjer og toalett der, så helt krise er det da ikke. Totalt for 3 hytter blir da 5400 for hele helgen. Om vi er 9 stykk vil det si 600 pr. person. (er vi 12 stykk blir det 450,- for å imponere med mine mattematikk kunskaper) Regner med at dette går greit for de fleste? Så om jeg ikke hører noe forferdelig leven vedrørende dette så bestiller jeg bare om noen dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 4, 2008 Ikke regn med meg da. Jeg tar det på sparket, om det blir tur.. Tar en dag av gangen no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 4, 2008 Ny update. Kun de hyttene til 600 nok natta som er ledige nå. Dvs 4 manns hytter uten bad. Det er greie dusjer og toalett der, så helt krise er det da ikke. Totalt for 3 hytter blir da 5400 for hele helgen. Om vi er 9 stykk vil det si 600 pr. person. (er vi 12 stykk blir det 450,- for å imponere med mine mattematikk kunskaper) Regner med at dette går greit for de fleste? Så om jeg ikke hører noe forferdelig leven vedrørende dette så bestiller jeg bare om noen dager Ja det får'n si... dine regneferdigheter imponerte voldsomt Ta og bestill 3 hytter for sikkerhets skyld du! Jeg var på en offiserskonferanse nede i Oslo nå i begynnelsen på uken, og fikk da snakket litt med blant annet mannskapsavdelingen. Og slik som det ser ut for meg nå, så er sjansene for at det klaffer for meg også noe større enn sist Så jeg satser på at jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 5, 2008 Ja det får'n si... dine regneferdigheter imponerte voldsomt Ta og bestill 3 hytter for sikkerhets skyld du! Jeg var på en offiserskonferanse nede i Oslo nå i begynnelsen på uken, og fikk da snakket litt med blant annet mannskapsavdelingen. Og slik som det ser ut for meg nå, så er sjansene for at det klaffer for meg også noe større enn sist Så jeg satser på at jeg er med! Takk Gud!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 6, 2008 Hallais:) Etter min lille turnus plan så skal jeg være hjemme. Så om det er mulig å hive seg på lasset? Det hadde vært skøy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 6, 2008 Jess jess Bestiller i morgen tidlig jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 6, 2008 Kanon, nå får vi bare håpe at sola spiller på lag med oss til denne helga da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 7, 2008 Hei. Da har vi 16 sengeplasser fordelt på 4 hytter fra Fredag til Søndag. Jeg skrøt jo av mine matematikk kunskaper tidligere, og alle tok det for god fisk. Skremmende, da dette er feil. Totalt for 4 hytter Fredag til Søndag er 4800,- Er vi 10 stykk, noe som jeg tror vi er blir jo det 480,- pr pers for hele helgen. Og kanskje blir vi noen fler, så greit å ha en buffer. De som er påmeldt pr i dag er : Helge Bjørn Even + Torunn Bjørnar Eirik Kjell Vidar Tor Håkon Frode (ikke 100 % sikkert?) Rune Gjellan Eskild (ikke 100 % sikkert?) Dan Kevin Morten (Direkte Usikker ) Dere som da ikke er 100% sikre bes gi tilbakemelding snarest (ikke at det er noe stress, men kjekt å ha ting bekreftet) Morten du er unnskyldt Hyttene kan avbestilles om det er for mange, men for håpentligvis kommer det flere Og om det er noen av dere som skal ha med dere noen folk så er det jo fint om dere sier ifra om det å.... Edit : oppdatert liste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 7, 2008 Rune er 100% sikker, da jeg mest sannsynlig sitter på med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 7, 2008 Hei.Jeg skrøt jo av mine matematikk kunskaper tidligere, og alle tok det for god fisk. Skremmende, da dette er feil. Totalt for 4 hytter Fredag til Søndag er 4800,- Er vi 10 stykk, noe som jeg tror vi er blir jo det 480,- pr pers for hele helgen. Og kanskje blir vi noen fler, så greit å ha en buffer. Det var vel ikke noe feil med regnestykkene (les: dine matematikk-kunnskaper) lenger oppe i tråden. Såvidt jeg kan se, så får jeg de til å stemme da... men at du oppgir feil tall/beløp som grunnlag for videre regning er jo direkte skremmende da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 11, 2008 Helge Bjørn Even + Torunn Bjørnar Eirik Kjell Vidar Tor Håkon Frode (ikke 100 % sikkert?) Rune Gjellan Eskild (ikke 100 % sikkert?) Dan Kevin Morten (Direkte Usikker ) Jens Sætran (Trenger ikke overnatting da vi inndirekte ordner det selv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 11, 2008 Jens Sætran (Trenger ikke overnatting da vi inndirekte ordner det selv) Øh? Hæ ? =) Det er plass i hyttene altså, eller hva mener du nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 11, 2008 Mulig vi blir flersammen og da ordner vi overnatting selv. Noen som skal legge sæ litt tidligere på kveldene da sjø... Men æ bli med på grilling utover natta for det:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 14, 2008 Helge Bjørn Even + Torunn Bjørnar + Kone Eirik Kjell Vidar Tor Håkon Frode (ikke 100 % sikkert?) Rune Gjellan Eskild (ikke 100 % sikkert?) Dan Kevin Morten (Direkte Usikker ) Da er vi 10 stykk. Og 3 nesten sikre. Jens Sætran (Trenger ikke overnatting da han ordner det selv) Avreise Kristiansund/Frei er klokka 10.30 Fredag 6 Juni ifra Shell Rensvik. Regner med vi kjører om Oppdal, og så ned Østerdalen? Eller er det noen som mener noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 14, 2008 Jeg har alltid kjørt Gudbrandsdalen og den veien, er vel litt finere veier og litt mere å se langs veien.. Men mulig Østerdalen er litt kortere da, har vel også litt mindre trafikk Men samma for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 22, 2008 Jeg personlig mener det er mye finere å kjøre gudbrandsdalen.. men d er jo meg da ;P øystein neergaard blir sikkert med å kjører nedover med audien sin han også.. er d plass i en av hyttene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 23, 2008 Samme med meg, alltid fåretrukket Gudbrandsdalen.. Er hvertfall plass i hyttene ja mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...