#26 Skrevet April 12, 2008 slaps å snø må dere lenger opp i lia med: p men men;p ikke i hamar å ikke på gjøvik å ikke lillehammer;) men litt høyere var dt tendenser hørte jeg;) legger ut noen bilder eterhvert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 12, 2008 slaps å snø må dere lenger opp i lia med: pmen men;p ikke i hamar å ikke på gjøvik å ikke lillehammer;) men litt høyere var dt tendenser hørte jeg;) legger ut noen bilder eterhvert:) ble det noe pokis/premie på deg eller? eller hvem ble det premier til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 12, 2008 Var greit med folk deer tross været:) ble 1.plass på meg i DB drag, så er fornøyd:) sleng ut bilder joakim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 12, 2008 Var greit med folk deer tross været:)ble 1.plass på meg i DB drag, så er fornøyd:) sleng ut bilder joakim:) Så bilen din der borte, fet den, digger felgene dine:tilber: hvor mye DB spilte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 12, 2008 Tusen Takk:) å i lige måde får je si, joda, er fornøyd med hjula, synd det er litt mye jobb å holde de rene, hehe Spilte til slutt 143,6 DB:) fornøyd med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 12, 2008 Bildeeeeeeer: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 12, 2008 Vart så sur og gørr når jeg så snøen så ga faan jeg:p en silicon slange som røyk og så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 12, 2008 Tusen Takk:) å i lige måde får je si,joda, er fornøyd med hjula, synd det er litt mye jobb å holde de rene, hehe Spilte til slutt 143,6 DB:) fornøyd med det Faen. Skulle tatt turen da bare for å slå deg:) Hadde planer om å ta turen faktisk men dro på jobb istede. Bilen min står på værste så måtte dratt med dama sin. Men hu er nå på Back street boys konsert i spectrum nå så endte med å måtte kjøre hu istede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 12, 2008 hehe du skulle det ja:P spørs om vi hadde spilt i samme klasse da. kommer litt ann på å mye anlegg du har å slik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 12, 2008 Vet ikke jeg. Har bare vært på 1 DB drag jeg. Da stilte jeg i street 1 hvis jeg ikke husker feil. Da spilte jeg 144,9db 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 13, 2008 Ble litt surr så legger ut bildene på nytt lengere ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 13, 2008 Fine bilder joakim:) synd med været:( haha jaggu likte je ikke helt den stylinga på den grønne calibran gitt, mange biler der som hadde fortjent den bedre, bland annet din joakim og den røde boran:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 13, 2008 ey. bilen til brodern også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 15, 2008 What??!! Ingen bilder av "mammas kjerre" ??????? Bare av kylling s4'n til Marius.... dårlige greier:P:P:P Pene felger på¨passat'n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 15, 2008 bilder av calibran som vandt for finest styling?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 15, 2008 bilder av calibran som vandt for finest styling?? fANT DETTE BILDE PÅ Oppland arbeiderblad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 15, 2008 Ååå fy da ; ) uff uff uff, og denne fikk pris for beste styling: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 15, 2008 Det er noe av det styggeste jeg har sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 15, 2008 Kan ikke fatte at den vant:P men hvis det er pink racing som dømte sier det seg sjøl:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 16, 2008 Vær så snill å si at den ikke vant premie.. Jan Vidar; Så Audien din på Jet på fredags ettermiddag mener jeg - så bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 16, 2008 hmm var ikke det peneste e har sett.. er det ikke noen andre bilder a den? i fra sia eller noe?+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 16, 2008 Dommere i fjortisalderen da eller? Noen liker vel plastikk men det der så ikke bra ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 17, 2008 ja noen liker dt anders;) men dette var ikke pent nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 17, 2008 ja noen liker dt anders;) men dette var ikke pent nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 17, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...