#1 Skrevet Mars 27, 2008 lurer på å gjøre noe med bilen nå. Har familie så alt kan ikke kostes på med en gang. vil lakke den helt ned, og kanskje senke den litt til. hva bør jeg da gjøre først? - Lakke helt ned og S-4 dørlister? - Ny frontfanger og lakke helt ned? - Ny front + ny bak med utgang til eksos? koster en del mere men. vurderer helt ned + lister først..og heller oppgradere til ny front senere. Vurderer og S4 grill, men bør jeg da lakke den midtre grillen min i lik farge?? kom med tips.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2008 Jeg synes du skal lakkere helt ned å lister,dette er vel den billigste løsningen. Samtidig så gjør det så vanvittig mye med bilen å få den lakkert helt ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2008 ser ut til at det blir helt ned og lister ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2008 helt ned å lister blir pent så er det bare å fortsette videre når du får råd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2008 vel..har jo penger.. men tror kjerringa tar ungen å stikker om ho ser jeg tar ut 10000kr og mere å koster på bilen .hahaha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2008 vel..har jo penger.. men tror kjerringa tar ungen å stikker om ho ser jeg tar ut 10000kr og mere å koster på bilen .hahaha! Ja men da er det jo fritt frem for å bruke penger på bil etterpå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2008 Ja men da er det jo fritt frem for å bruke penger på bil etterpå da Ha ha, sånn skal det låte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2008 ja ja .. at kjerringa reiser er en ting.. hadde bare jeg fått hatt guttungen så. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...