#1 Skrevet Mars 27, 2008 Hei.. Skal ha tak i nye bærekuler "ball joints" BAK til S2'n min.. Hvor får man tak i dette ? AutohauzAZ har sitt på backorder og ubekreftet leveringstid. Mekonomen og Autodeler i norge får ikke tak i. Møller har, men skal ha svimlende 892,- kr i veil. utsalgs PR. STK ( mot Autodeler som skal ha 182,- kr veil. utsalg pr.stk foran ) Noen som har sett dette som lagervare en plass eller har noen gode tips til hvor jeg skal kjøpe fra ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2008 samme problem her, dog til 90 quattro... Ingen skaffer, kun møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2008 skulle ikke forundre meg om http://www.autohausaz.com har til en grei penge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2008 skulle ikke forundre meg om http://www.autohausaz.com har til en grei penge Les første innlegg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2008 Mener vi fant på Bilxtra etter litt kryss lesing av delenr og litt diverse. Husker iallefall jeg solgte bærekuler fra Auda 90 Quattro til en som skulle bruke dem på en Urquattro. Problemet der var at urq-bærekulen var 18mm i kon, mens den til 90en var 19mm, måtte da borre opp. Finnes også med 17mm kon. Forskjellen på barekulene er da konen, samt urvormingen av det man stikker inn i bærearmen. her ville jeg ha brukt den som vinkler bærekulen fremover sett ovenfra. Da vil man øke castervinkelen med påfølgene økt stabilitet i høy fart. Det en kan gjøre er å kjøpe alle de forskjellige bærekulene med den størrelsen kon en trenger, for så å sjekke at dette faktisk stemmer. Mener urq-eieren sparte noen tusen kr på å kjøpe til Auda 90 og smi om, i forhold til originale på Møller. Dette er mulig noe jeg kan sjekke opp i om om jeg får noe mer hidden på bilen. Om dere søker i tråden om den audi 90 typ 85en med 9*16 schmidt felger så vil dere se forskjellen på bærekulene, mener det var han som hadde 2 forskjellige. Enjoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2008 Ahh, irriterende at det ikke skal være mulig å få tak i noe så simpelt Skal sjekke opp litt med bilextra, men tipper i bunn og grunn denne "aftermarket part'en" kommer fra samme fabrikk/lager som er tom for øyblikket ettersom så mange vidreforselgere ikke har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2008 Noen andre som har gode forslag her ? Nærmer seg understellsmontering, og har heller lite lyst til å svi av en hel dritthaug med penger hos møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2008 Har du leita i det store utland a? 034 eller andre firmaer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2008 Har du leita i det store utland a? 034 eller andre firmaer... Jada, autohauzAZ sine er "backordered" på ubestemt tid, mens 034 har ikke =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2008 Det kan tyde på at HovVWdiAudi i danmark har, men ser ikke ut som de i utgangspunktet er til "bakre" bærearmer ( er jo en liten sving i enden av bærekulene bak på S2'n ) : http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=223957&maerke=Au&model=80&varenummer=b%E6r og http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=223959&maerke=Au&model=80&varenummer=b%E6r Noen som kan bekrefte/avkrefte dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2008 Noen som kan avkrefte eller bekrefte dette ? Regner med at det er fler av oss med S2/Coupe som skal være startklare til sommern som også må ordne med dette før sessongen slår inn ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 30, 2008 Stemmer det. De du linker til der er til fremme. De bak er litt kraftigere med en sving på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 30, 2008 Jeg kjøpte mine på bilextra. Det tok ganske lang tid å finne de, men jeg fant de til slutt. Har seff glet delenr nå, men de finnes i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 30, 2008 Hei.. Skal ha tak i nye bærekuler "ball joints" BAK til S2'n min.. Hvor får man tak i dette ? AutohauzAZ har sitt på backorder og ubekreftet leveringstid. Mekonomen og Autodeler i norge får ikke tak i. Møller har, men skal ha svimlende 892,- kr i veil. utsalgs PR. STK ( mot Autodeler som skal ha 182,- kr veil. utsalg pr.stk foran ) Noen som har sett dette som lagervare en plass eller har noen gode tips til hvor jeg skal kjøpe fra ? Har du delenr på de foran ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 1, 2008 Skal ordne delenummer ! Var å henta de foran på "autodeler" i dag, ikke værst med 180kr pr.stk ! BTW, linken til han du sendte meg øystein, viste seg at han ikke sendte til norge, så nå er jeg på utkikk igjen Noen som har tips til hvor å kjøpe de bakre bærekulene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 1, 2008 Mekonomen har, riktignok til 540 kr pr stk. Går vel an å smiske til seg litt klubbrabatt. De på Audi 90 Quattro passer rett over i flg etka, samme delenummer. Måtte velge den for å få den opp, står ikke listet til S2 eller coupe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 1, 2008 har dere sett på CAC a http://homepage.internet.lu/customautocraft/main.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 2, 2008 har dere sett på CAC ahttp://homepage.internet.lu/customautocraft/main.htm Ser ikke ut som CAC har men Har du delenr på de foran ? Her er delenummerne værtfall : Venstre bak: 893 505 365C Høyre bak : 893 505 366C Venstre foran: 895 407 365A Høyre foran : 895 407 366A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...