#1 Skrevet Mars 27, 2008 Noen som har kjøpt disse eller tilvarende som kan si om det er bra kvalitet på disse? http://cgi.ebay.de/Autoteppiche-Fussmatten-fuer-Audi-A4-B6-S-line-mit-Logo_W0QQitemZ150229560521QQihZ005QQcategoryZ40224QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2008 Kvaliteten på mattene til Hoica er helt rå,jeg kjøpte selv S-Line matter av de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2008 Høres bra ut:) Kjøpte du de til 49- 69 -89 Euro? Er vel kvaliteten man betaler for her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2008 Høres bra ut:)Kjøpte du de til 49- 69 -89 Euro? Er vel kvaliteten man betaler for her? Hmm,jeg husker ikke hvor mye jeg betalte siden jeg tok noen custom,med annen farge på kanten + org innfestning til gulvet og med logo foran + bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2008 Okey:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2008 Har disse. Blir relativt dyre men helt klart verdt det. FEITE:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2008 Har disse. Blir relativt dyre men helt klart verdt det. FEITE:D:D Måte du betale toll på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2008 Man må betale MVA ja,men hvis du spør setter de ned verdien så du slipper dette. Leveringstiden er vell ca 2mnd også,bare så du vet det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2008 Man må betale MVA ja,men hvis du spør setter de ned verdien så du slipper dette. Leveringstiden er vell ca 2mnd også,bare så du vet det. 2mnd?? hva kommer det av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2008 2mnd?? hva kommer det av? Tja si det,de håndlages + at de sendes på en treeeeeg måte tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 29, 2008 Jeg fikk mine i løpet av en og en halv uke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2008 Har bestilt nå så blir spennende å se når jeg får de:) Betalte 200 Euro: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...