Pris på girkasse Audi a4 b5 1.8 turbo quattro

Anbefalte innlegg

Har fått en liten ulyd fra girkasse/driv verk, var på verksted å de sier det kommer fra girkassen.

Er ikke dette litt tilig siden bilen har gått 204000km? Girkassen er teit å fin å gire med. men lyden er der på ca 2000 rpm uten pådrag(akslerasjon) veldi vanskeli å forklare slike lyder å feil.:(

Noen som har pris på ny evt brukt girkasse?

Er det lønnsomt å overhale Quattro girkassen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville tatt en kjapp telefon til Norsk bildelsenter :) Bra service og disse har både nye/brukte kasser :) Overhaler også kasser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kanj jo ta en kjapp telefon..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at det nødvendigvis hjelper, kan jo prøve med ett oljeskift på den. Kan jo hende tilførsel av litt ny olje kan hjelpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS tar 15500 kr for ei overhalt brukt kasse til denne. Sjekket hos de, men slapp å kjøpe der gudskjelov. Skiftet på min egen pga. ulyd for ca 1 år siden. Da hadde den gått ca 200k og hadde veldig lav ulelyd på 4 og 5 gir ( mellombelastning ). Prøvde å skifte olje på den først, men hjalp ikke. girkassekoden på min 97 mod er DJJ.

Hsuker ikke web adressen, men gedsted autoophug i Danmark kan være stedet å høre. Tipper de er vesentlig billigere enn NBS.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve QMI girkassebehandling og Royal Purple girolje når jeg kommer hjem fra sjøn neste gang:)

takk for god tilbakemelding!:):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.