Fjerne telefon holder i armlene... !??

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan demontere innmaten på armlene på min A4 -00 ?

Vil ha ut den telefon holderen som bare tar unødig plass...

så derfor lurer jeg på om det er en grei måte å få demontert armlenet så jeg kan demontere holderen, uten å dra fram dremmelen å fjerne den med makt :P

Kan jo være greit å fått den ut i hel tillstand, selvom den sikkert aldri kommer til å bli brukt noen sinne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta fram dremel'n du.... jeg prøvde dette i min a6, brukte sånne vinkelskrujern å prøvde å skru ut de to skruene den sitter i, men de bare sveiv rundt. eneste måte må være å kutte den ut. Hvis ingen andre har funnet en måte å få den ut på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo suverent utstyr, kan ikkje fjærne det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, nå jeg skal se ironien i det? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei Nei, ikke bruk Dremel eller annen rå makt!!!

Man må bruke en loddebolt i 30-60 sekunder, og varme opp de skruehodene som holderen er skrudd fast i, dvs de 4 som er i selve armlenet. I armlenet er det satt inn "en mutterdings" som er mer eller mindre støpt fast i plasten. Når skruene ble montert inn ble det brukt ett eller annet stoff som gjengelås. Når dette varmes opp, så mykner dette, og skruen lar seg skru ut UTEN problemer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, da må jeg dra fram lodebolten og teste...

bare jeg ikke smelter plasten i armlenet :o

men hva med "låsen"? samme greia der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minnes det var bare 4 skruer på min allroad 2003, men det er et par år siden jeg røske dette vekk. Men om det sitter noe mere i plasten, så må du nok gjøre det på samme måte med loddebolten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.