#1 Skrevet Mars 28, 2008 Noen som vet hvordan demontere innmaten på armlene på min A4 -00 ? Vil ha ut den telefon holderen som bare tar unødig plass... så derfor lurer jeg på om det er en grei måte å få demontert armlenet så jeg kan demontere holderen, uten å dra fram dremmelen å fjerne den med makt Kan jo være greit å fått den ut i hel tillstand, selvom den sikkert aldri kommer til å bli brukt noen sinne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2008 Ta fram dremel'n du.... jeg prøvde dette i min a6, brukte sånne vinkelskrujern å prøvde å skru ut de to skruene den sitter i, men de bare sveiv rundt. eneste måte må være å kutte den ut. Hvis ingen andre har funnet en måte å få den ut på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2008 Det er jo suverent utstyr, kan ikkje fjærne det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2008 hehe, nå jeg skal se ironien i det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2008 Nei Nei, ikke bruk Dremel eller annen rå makt!!! Man må bruke en loddebolt i 30-60 sekunder, og varme opp de skruehodene som holderen er skrudd fast i, dvs de 4 som er i selve armlenet. I armlenet er det satt inn "en mutterdings" som er mer eller mindre støpt fast i plasten. Når skruene ble montert inn ble det brukt ett eller annet stoff som gjengelås. Når dette varmes opp, så mykner dette, og skruen lar seg skru ut UTEN problemer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2008 aha, da må jeg dra fram lodebolten og teste... bare jeg ikke smelter plasten i armlenet men hva med "låsen"? samme greia der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2008 Minnes det var bare 4 skruer på min allroad 2003, men det er et par år siden jeg røske dette vekk. Men om det sitter noe mere i plasten, så må du nok gjøre det på samme måte med loddebolten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...