#1 Skrevet Mars 28, 2008 Får vi noe gang på møte denne gangen ? Ser ut til at snøen forsvinner nå så da er det vel håp ? Bilen min har stått ei uke nå ( med sommerdekk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2008 Eg satse på at tar turen affal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2008 Rekne me eg komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2008 mee too 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2008 er på jobb denne gangen og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2008 joa,eg komme eg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2008 Komme nok eg o, i Audi denna gången 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2008 Er desverre i Danmark på kurs Torsdag og Fredag, viss det er noen som trenger merker kan noen kome å hente på Aksdal Bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2008 Kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 2, 2008 Kommer! Men er det fortsatt solvang kl. 19.30 det er snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 2, 2008 Forsåvidt godt spørsmål om det blir der siden han som har lokalet ikke har svart noe i tråden.... Foreslår at en bare får møte opp der så tar en det derfra, og f.eks. kjører til Peppes eller noe dersom en ikke kommer seg inn på Solvang Regner med jeg også får tatt turen imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 2, 2008 Kommer jeg Så vi har tilgang på Solvang om dette er ønskelig, eller så kan vi jo kjøre på Peppes som nevnt av Tord. Synd jeg ikke får de nye felgene før fredag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 3, 2008 Enig med oppmøte på Solvang ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 3, 2008 Solvang it is 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 3, 2008 Blei d bra oppmøte? Eg kom meg aldri ut, va opptatt me å vaska, støvsuga å jørra bilen fine, samt legga om t sommarfelgar, å glømte rett å slett ut tiå Men eg komme nok neste gång, ska helle setta mobilen på ringing, å bejunna me vaskingå litt tidligare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 4, 2008 joa,eg syntes det va bra oppmøte eg,blei pizza å greier,og litt preiking om Hovedtreffet å masse anna,kjekt møte denna gong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 4, 2008 Snakket litt om vag-com kabel i går. Fra USA : ( pluss frakt og eventuell moms) ca 1800 kr I norge : rundt 3000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...