Dekkes lakkforsegling av forsikring ?

Anbefalte innlegg

Har Ditec lakkonservering av bilen min. Selvfølgelig alt av kvitt. og bevis på at dette er gjort (for 2 år siden). Ble bulket borti på støtfanger bak før jul. Motpart tok på seg all skyld og skade utbedret på garanti, omlakkering av hele støtfangeren. Fikk brev fra forsikringsselskapet nå at saken var oppe og ute av verden. Ditec gutta sa man burde vente noen uker etter lakkering før man behandler. Ringte forsikringsselskapet i dag og de var usikre på om dette dekkes av forsikringen (de kikker på saken). Noen som erfaringer med noe lignende. Bileen skal vel tilbake til standen den var før hendelse uansett hva man hadde gjort med bilen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når det er noen biler som vi lakkere som har ditec eller annen lakkbehandling får dei det dekket av forsikringselskapet det einaste du må er å gi dent firmaet som skal gjere behandlinga er skadenr. ditt so dei har noko å refere til når dei sender regninga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg regnet med. Får høre hva forsikringsselskapet kommer frem til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du det, du skal jo ikke lide noe tap for noe du ikke har gjort, og bilen skal jo tilbake til samme stand som den var.

Jeg hadde ikke godtatt at de hadde saft nei til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette dekkes nok ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir jo samme som om du skulle hatt på en styling fanger det..skal jo ha like fanger og ikke en orginalfanger om den hadde blitt vrak.. dekkes nok dette... men har dere samme selskap så kan dem prøve seg med å ikke ville betale.. men da må du bare stå på videre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.