Bergen lokallag: Søndagstreff 30Mars klokken 15.00

Anbefalte innlegg

Da er et på tide med Søndagstreff igjen!! Vi treffes på Arenum klokken 15.00 for en prat. Dersom noen int kunne vi jo tatt en tur og bowlet eller en matbit... Kom gjerne med forslag og ider da!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har klistremerker til dem som trenger dette iallefall....!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker, kommer ikke hjem fra jobb før på Onsdag : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DÅRLIG respons fra dere synes jeg?? Hvor er det blitt av ALLE som ønsket at vi skulle ha treff også som en Bonus på Søndagene da?? Dette er som sagt tidligere en prøve ordning slik at vi kan få enda flere medlemmer på treff. Men sånn som det ser ut nå blir det sikkert bare noen til treff på Søndag før vi fjerne dette igjen??

 

Kom gjerne med iallefall en post om dere ikke kan stille.....

 

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fanken og Eg har desverre kast i felgen min nå så har ikkje så jevla lyst og kjøre med den.

Traff et jevlig stort hull i vegen: mad :

så har eg selvfølgelig ikkje extra felg..... jevla dritt : bh :

Men men nye felger fra Christer i dekkskift er på vei: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satser på å komme en tur jeg og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, jeg befinnner meg litt for mange mil unna for treff desverre! Begynner å bli lenge siden treff nå jah.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde helt glemt at jeg feirer 6 års bryllupsdag med konemor i dag. Får ikke lov til å skru på bilen idag....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo seff vakt i helgen og har vært stille frem til nå............!!!!! Så blir vel sittende å jobbe: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er i Oslo og fyller meg håper jeg noen tar bilder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt lite oppmøte i dag.... glemte helt og ta bilder..:o

 

Vi får lage en ny post med neste søndagstreff nå slik at flere får sett den i god tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja igår var det ikke mange som kom assa!! Var vel en 7 stk og 4 biler totalt. Ja vi kan godt lage tråd lenger tid i forkant av treffet, MEN det er jo fast at vi treffes siste Tirsdag i mnd uannsett så man må huske på treff selv også.

 

Håper iallefall flere kommer neste gang da. Og HUSK at det er treff på Tirsdagen!!! 1April

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i England i helgen så fikk ikke tatt turen, akkurat kommet hjem etter en kanon helg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.