Bergen lokallag: VACN Hovedtreff Avd Bergen!!! HUSK-HUSK

Anbefalte innlegg

Da som sommer og sol nærmer seg kommer også treffene på en snor! Og det som vi ønsker er at ALLE dere som skal på Hovedtreffet på Våler banen 7-8 Juni!: rock :

Så er det VIKTIG at dere bestiller dere hytteplass snarest. Det er allerede flere som har gjort dette og det er jo bare heeeelt konge : smil :Vi har jo iløpet av 7år nå bodd på Elverum camping og dette fortsetter vi med også i år.

 

http://www.elverumcamping.no/

 

Når dere bestiller så si at dere er med Vw Audi klubben og ønsker hytter som er i nærheten av der hvor luksushyttene er!! Slik at vi får samlet hele gjengen på en plass....Greit og ha kontroll på folket!

Vi drar iallefall en gjeng nedover på Fredagen 6 Juni og håper vi kan få til en skikkelig stor kolonne! :tr:

 

Vennlig hilsen TThomaz..:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor langt er våler fra elverum camping???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 mil fra banen til Elverum sentrum. og Elverum camping ligger så og si i sentrum (1min utenfor)

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neiogneiognei,,,, har eks 8 juni: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var en hytte bokket for min del :)

 

når planlegger folket at de skal dra ned der, blir det fradagen eller lørdagen folket drar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi pleier å dra nedover i en god kollone fredagen, da får vi med oss hele lørdag og søndag på Våler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen blir det hytte på Elverum Camping, etter lang tradisjon på Støa flytter vi på oss. :)

Avreise fredagen for gjengen her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen blir det hytte på Elverum Camping, etter lang tradisjon på Støa flytter vi på oss. :)

Avreise fredagen for gjengen her.

 

Høres bra ut!!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er klart for treff igjen ja gitt. Får vel stille opp i år også da... Blir nok et konge opplegg igjen i år også. Vi ses!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KONGE blir det garantert Vegard... Gleder meg sykt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir høy tapas-føring i år også eller hva Øystein ?: smil :: haha :

Klar her også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det an her? Ikke mange påmeldte så langt...

 

Hva skjet a.... Kanskje TThomaz kan legge ut noen bilder fra tidligere treff for å øke lysten litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg spørre hvorfor Bergen velger camping som ligger et stykke unna bane og fellescamp? Kan feste sammens med dere selv om vi ikke forstår hva dere sier.. ;) "Berrrrrrrgen" ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på om eg har fått bil til da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg spørre hvorfor Bergen velger camping som ligger et stykke unna bane og fellescamp? Kan feste sammens med dere selv om vi ikke forstår hva dere sier.. ;) "Berrrrrrrgen" ..

 

Gammel vane som vi ikke klarer og vende.....Du får ta turen bort til oss da vel? Hjertlig velkommen hele gjengen.

 

Du kan iallefall snakke med meg da....Denna karen er fra Oslo....HAHAHAHAA RRRRRRRRRRRRRRRRRRR

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HUSK HUSK!!!! Nå er det ikke lenge igjen her assa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedelig dere ikke blir å se på campen på kvelden der thomas , men regner med dere har dt artig der dere er også gitt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert artig dette, men ser ikke ut som eg får meg bil til da. Hiver meg kanskje på hvis det er plass hos noen kjente som har tenkt seg over fjellet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedelig dere ikke blir å se på campen på kvelden der thomas , men regner med dere har dt artig der dere er også gitt;)

 

Du MÅ jo joine oss da Joachim!!! Det er på campingen the shit is going down Biatch!

 

THOmaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har plass i ei hytte eller? Da preben og gutta ikke skal reise over så forsvant hytta mi. Ellers får jeg vel dra med meg teltet... Ikke dumt det heller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert ligge hos oss Vegard!

 

THOmaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut TThomaZZ. Da dukker jeg bare opp på campen jeg... Blir ei bra helg! Som vanlig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har plass i ei hytte eller?

 

x2 :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har plass i ei hytte eller? Da preben og gutta ikke skal reise over så forsvant hytta mi. Ellers får jeg vel dra med meg teltet... Ikke dumt det heller...

Gratulerer med ny bil vegard, kommer sterkere tilbake neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.