#1 Skrevet Mars 28, 2008 Jeg trenger del nr ratt emblem til mitt 95-96 mod rs2 ratt (3 eiket sports ratt m sorte ringer) Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2008 Jeg trenger del nr ratt emblem til mitt 95-96 mod rs2 ratt (3 eiket sports ratt m sorte ringer)Noen som kan hjelpe? finner på ebay. Ikke billig ser det ut til da:( Får enn kjøpt org nytt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2008 http://cgi.ebay.de/Audi-R-S2-Porsche-Steering-Wheel-Badge-Sport-NEW_W0QQitemZ300209743787QQihZ020QQcategoryZ10372QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2008 Org nr 8A0 419 685 A. Er to typer til to forskjellige ratt den andre slutter på C i stede for A. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2008 jeg har et nytt et til overs. 200kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2008 Eg tek gjerne eit til 200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2008 Org nr 8A0 419 685 A. Er to typer til to forskjellige ratt den andre slutter på C i stede for A. hvilket del nr skal jeg kjøpe som har det nye rattet m airbag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2008 hvilket del nr skal jeg kjøpe som har det nye rattet m airbag. Fant du svar på dette og er det sånn at man må modifisere grillemblemet og sette bak på bakluka? går det ikke å få kjøpt det som SKAL være der opprinnelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 23, 2008 Fant du svar på dette og er det sånn at man må modifisere grillemblemet og sette bak på bakluka? går det ikke å få kjøpt det som SKAL være der opprinnelig? Møller kan ihvertfall ikke skaffe det orginale som skal sitte på bakluka... Har sett det til salgs på ebay før, men lite av det nå. Kommer vel selv til å modifisere det som sitter i grillen. Mulig jeg har et nytt emblem til overs hvis du trenger A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2008 Nei har faktisk kjøpt 2stk på ebay som jeg trodde kunne passe MEN de hørte til i grillen, må vell innom claas olsen da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 21, 2008 Org nr 8A0 419 685 A. Er to typer til to forskjellige ratt den andre slutter på C i stede for A. Her er forskjellen. Det som slutter på A er ikke hult inni og har tape pa bakside. Ingen av disse merker passer på mitt ratt pga det er en fordypning i rattet.(se bilde) Jeg mangler en dings som skal stå inni her. Del nr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 22, 2008 Kjøpte det som thomas hadde til overs, men har ikkje skifta ettersom eg har kjøpt nytt ratt som ligger å venter til eg kjem heim frå sjø på Onsdag, så har derfør ikkje fått sjekka mitt eige. Men det er jo berre å ha på det som er lim på vel ? treng no ikkje noko til å stikke inn i dissa hola vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 22, 2008 På ebay.com ligger det mye emblemer til bakluka? Om de er orginale vet jeg ikke men ser nå ut som orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 22, 2008 er det ikke bare en bit med dobbeltsidig skum tape som skal til? Er det både emblemet på bakluka mi og på rattet er festet med. Holder som bare det, og ser pent ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 22, 2008 Problemet er at emblem er større enn hullet i rattet. Og emblem skal ikke ligge senket ned i ratt. Er fristet til å bruke sikaflex.(jolly løsning) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 22, 2008 Møller kan ihvertfall ikke skaffe det orginale som skal sitte på bakluka... Har sett det til salgs på ebay før, men lite av det nå. Kommer vel selv til å modifisere det som sitter i grillen. Mulig jeg har et nytt emblem til overs hvis du trenger A.J. Jeg tror Møller kan skaffe den for grill enda. Den eneste forskjell mellom emblem for grill og bakluke er at den for grill har en plast dings på bakside. Kjøp den for grill plukk av plastfeste bak og lim på bakluke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...