Solgardiner i bakdører på Touran

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti noen gode solgardiner til bakdører primært på Touran? Kriteriene er:

- skal stenge sol ute så mye det er mulig

- skal se pent ut

- skal ikke se harry ut

- skal ikke falle av hver gang jeg lukker døren

- kan gjerne fungere selv om en åpner vindu -> må vel kanskje bygges inn i døren da

Noen med erfaring der ute?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser vi også etter, småsjefen i baksetet er ikke helt fornøyd selv om rutene er sotet..

Synes forresten det er litt tidlig bli bevisst på slike detaljer - han er 6 uker gammel : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sote/tone rutene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har original soting fra VW (den med mørkere fra midtre sidestolpe og bakover) men det er ikke godt nok når en har små barn. Særlig mer soting enn det har ikke jeg sans for. Dessuten blir det veldig mørkt i bilen når det ikke er fint vær og det resulterer svært ofte i bilsyke barn. Da er det bedre med original soting og mulighet for å dra opp / ned solgardiner etter behov.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse så ikke dum ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg enig i, akkurat hva jeg har sett etter. Prisen var dog litt stiv men kanskje dette er langt over Biltema / Goboken kvalitet. Hva synest du om klips løsningen Martin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. ser ikke klipsløsningen helt i detalj men de virker greie.

Skal vi shoppe litt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg er klar

: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker også, ble henvist til Norsk Bilselsenter da jeg skulle bestille.. Har sendt dem en epost..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pytt sann, kanskje vi får dem innen en ukes tid da. :)

Men spent på prisen hos dem i forhold til Kamei shop'en i tyskland. :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått noe respons på din e-post til Norsk Bilsenter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takket være tips fra Jan Tore Kopperud og litt leting fra Baard Christiansen sin side har jeg nå fått følgende delenummer til Møller sitt sortiment: 1T0 064 365

Produktet i det aktuelle artikkelnummer vil da dekke siderutene for 3-7 seterad samt vindu for selve bakluken. Har forsøkt i to dager å få tak i delelageret på Møller Nesttun uten suksess men oppdaterte opplysninger vil bli publisert så snart jeg har noe. Det gjelder også bilder når dette er montert en eller annen gang når Møller kan skaffe det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takket være tips fra Jan Tore Kopperud og litt leting fra Baard Christiansen sin side har jeg nå fått følgende delenummer til Møller sitt sortiment: 1T0 064 365

Produktet i det aktuelle artikkelnummer vil da dekke siderutene for 3-7 seterad samt vindu for selve bakluken. Har forsøkt i to dager å få tak i delelageret på Møller Nesttun uten suksess men oppdaterte opplysninger vil bli publisert så snart jeg har noe. Det gjelder også bilder når dette er montert en eller annen gang når Møller kan skaffe det.

Ring Møller drotningsvik, det gjør jeg, de er mye flinkere til å ta telefonen enn resten av butikkene i Bergen. Du kan f.eks bestille det hos drotningsvik å få det levert på Nesttun:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset men de svarer ikke på Drotningsvik heller. Har forsøkt en gang i går og en gang i dag tidlig. : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen: Fikk du anskaffet noen solgardiner Eirik?

Er ute etter noe sånt jeg også, har du bilde av de som Møller skaffer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også litt spent på det delenummeret du viser til... er det samme produkt som Sonny boy eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.