#1 Skrevet Mars 28, 2008 Fikk oversendt dem nye studiobildene av Rieger sin nye A4 for noen dager siden, og kunne jo også delt dem med mine venner her i VACN! Synes den er drit feit og den nye A4 er så sinnsykt på nett! Kommer til og bli mange kule versjoner av denne på veien fremover ja.... ENJOY!! Vennlig hilsen TThomaz HELVETE!! Sitter på jobben og får ikke forminsket bildene på fellesnettet våres.....Kunne noen gjort det for meg eller?? Trenger en mail adr jeg kan sende dem til....sånn at vi får lagt dem ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2008 Send de til meg du. Fikser det på 2 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2008 Har oversendt dem til en annen Kim. Men kan godt sende til deg også. Så får vi se hvem som blir førstemann da...... HAHA TUSEN TAKK TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2008 Kan da ikke tirre oss på denne måten, hørt om http://www.photobucket.com ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2008 Kommer nå Og den er fet!!! A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2008 A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2008 Oh,sweetly! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2008 Ikke vanskelig og se at hvit bil er inn igjen. Steike ta, dette var fett ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2008 Ohh,nice! DETTE er en bil jeg kunne tenkt meg en gang,evt A5. Rieger klarer jaggu og lage mye gromt! Utrooolig hva litt ekstra plastikk gjør.. White is the new black vet du,Lars Erik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2008 fyyy F... den var nice :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 28, 2008 Se den rææææææva a! HISSIG!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 28, 2008 Andre skjørt og jekkan opp 1 cm eller 2 bak (sett litt mer hissig ut..) Men tror fortatt jeg ikke ville kjøpt hvit bil. Sur nedbør ,UV stråler osv kan vel gjøre noe med fargen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 28, 2008 Så denne live i forrige uke på Elmia....helt grei igrunn:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 28, 2008 sweet ride:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 28, 2008 Skal ned til Rieger den 16-20 April for pilsing og henting av deler hos gutta! Kommer da MASSE bilder av denne og resten av bilene deres. Skal også se om jeg kan få til en reportasje om dette besøket denne gangen da.....!....Burde jo vært gjort for mange år siden, men men denne gangen lover jeg assa. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 28, 2008 Så denne live i forrige uke på Elmia....helt grei igrunn:p Samme gjore jeg, den var fin ja:) Var ikke akkurat stygg den TT`n som sto ved siden av heller:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 28, 2008 Skal ned til Rieger den 16-20 April for pilsing og henting av deler hos gutta!Kommer da MASSE bilder av denne og resten av bilene deres. Skal også se om jeg kan få til en reportasje om dette besøket denne gangen da.....!....Burde jo vært gjort for mange år siden, men men denne gangen lover jeg assa. TThomaz Ta ufattelig mye bilder av den 2 farga golf 4ern de har da:) har litt lyst på slik lakk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 28, 2008 Flott. Du fikset det ja. Pokkers greie. Ble sendt avgårde på handlejobb for damen! Naijse bilder da. Rått sett! Mangler bare bilen jeg no da! Yeah right! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 28, 2008 Fet! Den var spesielt fet fra siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 28, 2008 Må være noe av det beste plastik rieger har laget. Den der kunne like godt kommet slikt org. fra fabrikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 28, 2008 Må være noe av det beste plastik rieger har laget. Den der kunne like godt kommet slikt org. fra fabrikk. Den skulle ha kommet slik i fra fabrikken,mener du vell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 28, 2008 Sykt FET bil ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 28, 2008 Den skulle ha kommet slik i fra fabrikken,mener du vell! Mente at den så ut som noe som Audi kunne laget selv - ikke noe 2f2f super duper greier. (s om rieger ofte er ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 28, 2008 1 stk nydelig bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 28, 2008 Sykt pent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...