Rieger sin nye A4....GROM!...Liten premiere for oss i VACN

Anbefalte innlegg

Ta ufattelig mye bilder av den 2 farga golf 4ern de har da:) har litt lyst på slik lakk:)

Hei.

Den bilen solgte dem for 2 år siden så kan ikke ta noen bilder av den desverre. Men har noen bilder av den på laptoppen hjemme fra en tidligere tur som jeg kan legge ut. Bilen var ikke eid av Rieger men av redaktøren til VW DUB... Drit kun bil er det iallefall.!

Er du int i felgene og dekkene som sto på den er dem for salg!! Kan ta dem med meg tilbake i April??

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Den bilen solgte dem for 2 år siden så kan ikke ta noen bilder av den desverre. Men har noen bilder av den på laptoppen hjemme fra en tidligere tur som jeg kan legge ut. Bilen var ikke eid av Rieger men av redaktøren til VW DUB... Drit kun bil er det iallefall.!

Er du int i felgene og dekkene som sto på den er dem for salg!! Kan ta dem med meg tilbake i April??

TThomaz

Hadde vert knall om du kunne lagt ut bildene et sted, eller sendt dem til meg:)

Når det gjelder felgene så ser dem veldig dyre ut, så trur jeg må stå over:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vanskelig og se at hvit bil er inn igjen.

Steike ta, dette var fett !

Yes, dette har vi ventet på (jeg og min HVITE 1986 Audi 100 quattro altså:D ) som nå er "inn" igjen..... hehe

Er igrunn "negativ" til ALL form for plaststyling , men denne så jo faktisk ikke så verst ut :)

Noen som får det til ser det ut til :)

Fronten ser litt ut som Darth Vader sin hvite bror.... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var nice:)

Hvor mye vil et komplett kit komme på da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Geir G., tror dette er første Rieger-plasten som faller i smak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var nice:)

Hvor mye vil et komplett kit komme på da?

Vet ikke hva sjappene i Norge skal ha ennå da ingen har lagt det ut for salg....men jeg veit hva det koster til meg.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det jeg som er helt på bærtur nå?? hva er den storeforskjelle som er orginal(sølvgrå bil ) og riger(hvit bil) ?

Nå er bilde på den sølvgråe bilen tatt lengere unna og i en anen vinkel,men ser ikke helt store forskjellen jeg. Er det jeg som er helt på jorde nå ?

1-7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du ikke at den her en dypere leppe. Ta en titt på luftinntaken nede så ser du det. ( Overgangen i knekken der)

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men det er det eneste,ellers er det ikke noe vesentli forskjell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig det! Er KUN nedre leppe som er Rieger, resten er orginal fangeren.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... skuffende:( Trodde de skulle være mere kreativ enn det ;) men men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem kommer med komplett fanger også, men denne blir ikke og få før til høsten event premiere på Essen i Nov/Des.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes den var akkurat passe jeg. Greit å beholde noe av orginal looken også :)

Men er det slik at den orginale fangeren på kappes for så å sveise/lime på den nye leppen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes hele nedre del av fangeren så mye kraftigere ut... Tykkere! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe artig å style bilen sin også er det bare 1 av 100 som ser at det er forskjell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes den var akkurat passe jeg. Greit å beholde noe av orginal looken også :)

Men er det slik at den orginale fangeren på kappes for så å sveise/lime på den nye leppen?

Virker nokk til det,er hel fanger på nybilen til samboeren vertfall og da rekner jeg med at det er på alle;) Hvis ikke dem bare selger hele fangeren noe jeg tror da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da var det avgjort. Denne bilen skal bli min. Enten den vil eller ei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen bilder av en Rieger A4 i annen farge? Lurer litt på hvordan det hadde blitt i sort eller lavagrå f.eks :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne. Noen som har bilde av bilen i sort?

Har fått pris på pakke til bilen min nå, men er litt usikker på hvordan den blir på sort. Ser også den finnes med Carbon detaljer og uten. Usikker på om dette vil vises på en sort bil :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.