#1 Skrevet Mars 28, 2008 Hei har et problem med spjela til varmeannlegget mitt. Har ikke aircondition i billen min, spå jeg har jo de tre vri knottene. og på den ene er det jo 3 forkjellige trinn, til vindu, til gulv og dashbord. Når jeg vrir fra vindu til gulv skjer det ingeting, de blåser fortsatt kun opp fronttruta: bh : men den som er til dashbordet virker. Detter er jo litt kjipt fordi da tar det lengre tid å tørke mattene når de er våte:( Noen som kan tenke seg hva som er galt? Hva må gjøres for å fikse dette? må alt demonteres eller: eek : Det virker jo som noen spjel inni dashen som er hengt opp eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2008 BUMP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2008 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2008 Den bryteren du vrir på, merker du om motstanden i det siste hakket er mindre enn normalt? Kanskje en tapp eller noe sånt har knekt eller noe i den duren?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2008 njaa, har ikke merket noe forkjell der, syns jeg merker like mye motstand enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...