#1 Skrevet Mars 28, 2008 Lurer på sommerdekk til min S4 B5 sedan. Er litt konservativ så tenkte på BBS-Ch , MTM bimoto, Sportec i 18" eller 19" Noen som har erfaringer med diverse Innpress? Er det plass til bremsene om en kjører BBS-Ch uten spacer? Ser MTM oppgir 235/35-19" ET 35 + 5mm spacer ?? Noen som har bilder av S4 med disse felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2008 Har kjøpt bbs ch i 18" til min s4b5 og de skal på til neste uke så kan si fra om spacing trengs eller ikke da! håper de går på uten spacer men er litt i tvil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2008 Med dei felgene du vurderer og eit et35 der so trur eg ikkje du vil få problem med bremsene, problemene kommer når du skal ha på kant felger, det er ivertfall mi erfaring.. Eg har 19x8.5 et30 med 5mm spacer fremme,det er på zito titan(Kant felg) med dette måtte eg valse skjermene også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2008 Har 19" BBS CH på min S4, ET35 og 235/35 dekk. Går helt fint over bremsene det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2008 Sportec med ET35 går fint over bremsene... men nå leveres vel kun sportec i ET42 mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2008 Hvis du har kjøpt S4 Vidar, så har du med å komme med bilder med en eneste gang!!!! Farge? Utsyr? Ellers kan du jo få prøve Sportec'ene mine. Er ganske sikker på de er ET35 Sportec på S4 sedan er gomt: (Beklager små bilder..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2008 Ellers kan du jo få prøve Sportec'ene mine. Er ganske sikker på de er ET35 Sportec på S4 sedan er gomt: Stemmer nok at du har ET35 på hjula dine, er det på mine også.. men nye hjul som bestilles fra Sportec nå er ET42 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2008 Skal legge inn bilder Ronny ! Vil gjerne prøve Sportec felgene dine ! Tror ET 42 passer bedre enn et35 om en ikke skal valse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2008 Jo lenger ut jo bedre vet du Vidar.... Skal du ha ET42 må du jo bruke spacere likevel: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 31, 2008 Prøvde 19" MTM-Bimoto 8,5" 235 dekk som skal være et35 men disse stakk utenfor skjermer fremme og bak... Bilder av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 31, 2008 BBS CH kan du bruke uten spacere på S4, hadde det på min S4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 31, 2008 Har 19" BBS CH på min S4, ET35 og 235/35 dekk. Går helt fint over bremsene det ja Har du valset skjermene? Bruker du spacere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2008 Har du valset skjermene? Bruker du spacere? Ikke noen spacere her nei. Men jeg luurer på om forrige eier sa at det er valset hjulbuer på min, men er ikke sikker. Skal sende han en melding og høre jeg. Du ser forøvrig noen bilder av bilen i linken under her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 31, 2008 Ikke noen spacere her nei.Men jeg luurer på om forrige eier sa at det er valset hjulbuer på min, men er ikke sikker. Skal sende han en melding og høre jeg. Du ser forøvrig noen bilder av bilen i linken under her Takk for hjelp! Utrolig fin bil med de felgene ! Noen onde tunger mener felgene er "utbrukt" men who cares så lenge bilen er drit fin :-) Er det forresten 8,5" du bruker og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 31, 2008 Herlig bil Vidar! Jeg skal hente felgene i løpet av neste uke. Har de på vinterlagring på Dekk og Felg. Vi kan ringes da. Ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 31, 2008 Hadde BBS CH i 8.5?x18 med et 35 på min S4 med Mov-it 345mm bremser, det var overhodet ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...