S4 B5. Erfaringer med innpress og plass til bremser

Anbefalte innlegg

Lurer på sommerdekk til min S4 B5 sedan.

Er litt konservativ så tenkte på BBS-Ch , MTM bimoto, Sportec i 18" eller 19"

Noen som har erfaringer med diverse Innpress? Er det plass til bremsene om en kjører BBS-Ch uten spacer?

Ser MTM oppgir 235/35-19" ET 35 + 5mm spacer ??

Noen som har bilder av S4 med disse felgene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt bbs ch i 18" til min s4b5 og de skal på til neste uke så kan si fra om spacing trengs eller ikke da! håper de går på uten spacer men er litt i tvil....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med dei felgene du vurderer og eit et35 der so trur eg ikkje du vil få problem med bremsene, problemene kommer når du skal ha på kant felger, det er ivertfall mi erfaring..

Eg har 19x8.5 et30 med 5mm spacer fremme,det er på zito titan(Kant felg) med dette måtte eg valse skjermene også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 19" BBS CH på min S4, ET35 og 235/35 dekk. Går helt fint over bremsene det ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sportec med ET35 går fint over bremsene... men nå leveres vel kun sportec i ET42 mener jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har kjøpt S4 Vidar, så har du med å komme med bilder med en eneste gang!!!! Farge? Utsyr?

Ellers kan du jo få prøve Sportec'ene mine. Er ganske sikker på de er ET35

Sportec på S4 sedan er gomt: (Beklager små bilder..)

S4_1.jpg

S4_2.jpg

ffe2_19.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers kan du jo få prøve Sportec'ene mine. Er ganske sikker på de er ET35

Sportec på S4 sedan er gomt:

Stemmer nok at du har ET35 på hjula dine, er det på mine også.. men nye hjul som bestilles fra Sportec nå er ET42

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal legge inn bilder Ronny ! Vil gjerne prøve Sportec felgene dine ! Tror ET 42 passer bedre enn et35 om en ikke skal valse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo lenger ut jo bedre vet du Vidar.... Skal du ha ET42 må du jo bruke spacere likevel: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde 19" MTM-Bimoto 8,5" 235 dekk som skal være et35 men disse stakk utenfor skjermer fremme og bak...

Bilder av bilen

29_1597303274.jpg

29_-188095683.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS CH kan du bruke uten spacere på S4, hadde det på min S4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 19" BBS CH på min S4, ET35 og 235/35 dekk. Går helt fint over bremsene det ja ;)

Har du valset skjermene? Bruker du spacere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du valset skjermene? Bruker du spacere?

Ikke noen spacere her nei.

Men jeg luurer på om forrige eier sa at det er valset hjulbuer på min, men er ikke sikker. Skal sende han en melding og høre jeg.

Du ser forøvrig noen bilder av bilen i linken under her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noen spacere her nei.

Men jeg luurer på om forrige eier sa at det er valset hjulbuer på min, men er ikke sikker. Skal sende han en melding og høre jeg.

Du ser forøvrig noen bilder av bilen i linken under her :)

Takk for hjelp! Utrolig fin bil med de felgene ! Noen onde tunger mener felgene er "utbrukt" men who cares så lenge bilen er drit fin :-)

Er det forresten 8,5" du bruker og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig bil Vidar! Jeg skal hente felgene i løpet av neste uke. Har de på vinterlagring på Dekk og Felg. Vi kan ringes da. Ronny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde BBS CH i 8.5?x18 med et 35 på min S4 med Mov-it 345mm bremser, det var overhodet ikke noe problem.

audisalg10.jpg

audisalg9.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.