#1 Skrevet Mars 28, 2008 fant noen ledninger jeg lurere på skulle henn. Noen som hvet??? Er ikke motorledningsnett i bilen nå. Så er ikke noe som går på det. nr 1: Kommer ut øverst ved venstre støtdempertårn. Farge på ledninger: blårød / brunrød / grønnblå nr 2: Kommer ut sammen med ledningene til lysene osv. Farge på ledninger: svartbrun / blåbrun Er ikke den som sitter på bremseveske-beholderen i allefall. nr 3: Kommer ut foran på hver side sammen med lysene, tåke- og blinklys. Farge: grønngul nr 4: kommer sammen med ledingene som går til vifta på radiatoren. Er ikke til radiatoren den sitter litt lenger frem trur jeg.. Farge på ledningene: rødsvart / rødblå / brun Noen som hvet??? Takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2008 ingen som hvet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2008 Joda, den grønne er til klimakompressoren, den nederste er til termobryteren på radiatoren, den blåe er til tempsensoren som sitter på vannslangen til varmeapparatet. Den første vet jeg ikke hvor skal, men det minner meg mye om kontakt som skal på pumpa til cruisecontrollen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...