hvordan få svart plast til å bli svart?

Anbefalte innlegg

Jeg tviholder fortsatt på plastfornyeren Polytrol!

Den kommer i en firkantet metallflaske med uttrekkbar tut og koster ca hundrelappen for 250 ml på f.eks Bauhaus. Den er utrolig drøy, men ta gjerne på litt ekstra ved første behandling og la det få tid til å trekke inn i plasten.

 

polytrol%20500ml%20lg.jpg

 

Kan brukes på all slags plast, så den også kjekk om man er ute etter å friske opp hagemøblene (plast) nå til våren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swisswax har 2 gode produkter som jeg bruker. Er det beste jeg har prøvd til nå! Har prøvd litt forskjellig da jeg behandla fangeren på golfen en gang i mnd i 3 år :P

 

Rense veske swissvax

 

Matt finish protection

 

Glossy Finish protection

 

Velg enten matt eller glossy, alt etter ønsket resultat!

 

Enig! Swissvax produktene til plast er utrolig bra!

Jeg liker også seal feed og pneu, som er til gummi.

 

Utseende på disse er helt perfekt. Alle andre produkter blir litt for blanke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv er jeg meget godt fornøyd med Black Wow. Fåes kjøpt hos Scandicshine bl.a. Den er helt rå og har en lang holdbarhet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviholder fortsatt på plastfornyeren Polytrol!

Den kommer i en firkantet metallflaske med uttrekkbar tut og koster ca hundrelappen for 250 ml på f.eks Bauhaus. Den er utrolig drøy, men ta gjerne på litt ekstra ved første behandling og la det få tid til å trekke inn i plasten.

 

polytrol%20500ml%20lg.jpg

 

Kan brukes på all slags plast, så den også kjekk om man er ute etter å friske opp hagemøblene (plast) nå til våren.

 

X2 ! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.