#1 Skrevet Mars 28, 2008 Når jeg legger ned seteryggen bak så blir det merker i skinnet etter beltelåsene i seteryggen. Disse går ikke bort, skinnet blir vel strukket så mye at det ikke finner tilbake til sin opprinnelige form. Bruker autoglym leather care innimellom. Det kan hjelpe litt på å masere litt ekstra på disse områdene, men blir uansett ikke helt 100%. Finnes det noen bedre vidundermiddel for å gjøre skinnet mykt og smidig? Kvier meg til å legge ned seteryggen hver gang, og uten å gjøre det er jo bagasjerommet selv i en avant latterlig lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2008 Når jeg legger ned seteryggen bak så blir det merker i skinnet etter beltelåsene i seteryggen. Disse går ikke bort, skinnet blir vel strukket så mye at det ikke finner tilbake til sin opprinnelige form. Bruker autoglym leather care innimellom. Det kan hjelpe litt på å masere litt ekstra på disse områdene, men blir uansett ikke helt 100%. Finnes det noen bedre vidundermiddel for å gjøre skinnet mykt og smidig? Kvier meg til å legge ned seteryggen hver gang, og uten å gjøre det er jo bagasjerommet selv i en avant latterlig lite. Har samme problemet! Hjelp oss! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2008 Prøv med litt varme,som feks en hårføner etc,da blir skinnet mykt og går tilbake til sin "orginale" posisjon,men vær litt forsiktig. Ikke gå på med for mye varme,jeg varmet til jeg nesten ikke klarte og ta på det. Hvis du masserer litt samtidig som du varmer hjelper det også på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2008 A4 du snakker om siden det avantlite bagasjerommet du hinter om.. A6 har jo mega hehe Men har selv fått "litt skinn til overs" på sitteputa hvis noen skjønte den..? hehe Bruker jevnlig Autoglym Leather cream, og innimellom rensen først.. Men det hjelper mest på lukten i bilen og glattheten.. så sitter med samme problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2008 A4'en som er avbildet det gjelder. A6'en er sedan, men har også bare delskinn, og en langt bedre skinnkvalitet og ingen slike problem. I A4'en kan det jo nesten kjennes litt "fake" ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2008 http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&products_id=32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...