#1 Skrevet Mars 28, 2008 Fikk videresendt en SMS i går, som opplyser om biltreff i Fræna på førstkommende søndag! Oppmøte på Esso i Elnesvågen kl. 1700, og blir kolonnekjøring derfra kl. 1730. Ruta går via bud->farstad->molde->julsund->elnesvågen... Blir 10-15min stopp i Bud, på Farstad samt Hydro Molde for kjøp av mat, evt. annet. På vei rundt Julsundet blir det stopp på fergekaia i Mordalsvågen! Noen herfra som kommer til å ta en tur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2008 Fikk videresendt en SMS i går, som opplyser om biltreff i Fræna på førstkommende søndag! Oppmøte på Esso i Elnesvågen kl. 1700, og blir kolonnekjøring derfra kl. 1730. Ruta går via bud->farstad->molde->julsund->elnesvågen... Blir 10-15min stopp i Bud, på Farstad samt Hydro Molde for kjøp av mat, evt. annet. På vei rundt Julsundet blir det stopp på fergekaia i Mordalsvågen! Noen herfra som kommer til å ta en tur? er det mange som kommer på dette da? hadde vært artig od værtmed en tur;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2008 Aner faktisk ikke. men tar meg nok en tur, er ikke så alt for langt for å ta en titt uansett. må gjøre et forsøk på å heve bilen noen mm først da, skraper bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2008 er dette for alle biler eller bare audi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2008 såg de kjørete forbi nå ista.. ganske mange biler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2008 Var 80 biler samtidig på det meste! Totalt i løpet av kvelden var vi nok godt over 100 biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...