Kolonnekjøring i Fræna 30/3

Anbefalte innlegg

Fikk videresendt en SMS i går, som opplyser om biltreff i Fræna på førstkommende søndag! Oppmøte på Esso i Elnesvågen kl. 1700, og blir kolonnekjøring derfra kl. 1730. Ruta går via bud->farstad->molde->julsund->elnesvågen... Blir 10-15min stopp i Bud, på Farstad samt Hydro Molde for kjøp av mat, evt. annet. På vei rundt Julsundet blir det stopp på fergekaia i Mordalsvågen! Noen herfra som kommer til å ta en tur?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk videresendt en SMS i går, som opplyser om biltreff i Fræna på førstkommende søndag! Oppmøte på Esso i Elnesvågen kl. 1700, og blir kolonnekjøring derfra kl. 1730. Ruta går via bud->farstad->molde->julsund->elnesvågen... Blir 10-15min stopp i Bud, på Farstad samt Hydro Molde for kjøp av mat, evt. annet. På vei rundt Julsundet blir det stopp på fergekaia i Mordalsvågen! Noen herfra som kommer til å ta en tur?

er det mange som kommer på dette da? hadde vært artig od værtmed en tur;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner faktisk ikke. :P men tar meg nok en tur, er ikke så alt for langt for å ta en titt uansett. ;) må gjøre et forsøk på å heve bilen noen mm først da, skraper bak :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette for alle biler eller bare audi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg de kjørete forbi nå ista..:) ganske mange biler;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var 80 biler samtidig på det meste! :) Totalt i løpet av kvelden var vi nok godt over 100 biler...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.