Anbefalte innlegg

Noen som har byttet ledningsnett på en AEB motor før? Har en elektriskfeil på min, og vurderer å bytte. Hvor lang tid tar dette? 4-5 timer eller mye mer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har byttet ledningsnett på en AEB motor før? Har en elektriskfeil på min, og vurderer å bytte. Hvor lang tid tar dette? 4-5 timer eller mye mer?

Hei der

Det går greit å demontere nettet..Er nesten bare plugger..

Tar ikke stort mere enn en time eller to

Start fra styringsenheten og jobb deg utover;)

mvh

Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjort unna på en time det der....enkel jobb det der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke værre? Hmm.. :) Får se hva det blir til i løpet av uka da :)

Har nemlig en lei feil som gjør at N75, N80 og lambda ikke har kontakt med styreenheten.. dvs nødmodus :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time, da har du gjort det før ;) hehe Jeg og brodern brukte ca 2 timer på jobben. Gikk helt greit bortsett ifra at kontakten til ekspansjonstanken ikke passet, og at ledninga tell innslaget på startern var sånt et helvette å få av at den ble kuttet og skjøtet på igjen!

Bilen starta og alt vell med det nye ledningsnettet, men fremdeles samme feilkodene og dertil nødmodus :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å bytte hjerne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke byttet hjerne nei, men det er neste på lista.. trenger bare en hjerne. Så om noen har en hjerne med delenummer 8D0 907 557 T så skrik ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det løser mye, høres ut som en halvlederfeil. Hadde samme problemet på S4´n, fikk sporadisk ikke start på den, eller at den stoppet etter en stund, fikk heller ikke kontakt med hjernen da via vag-com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halvlederfeil? Jeg har kontakt med hjernen da, og på Møller fant de ikka andre feil enn det jeg fant ut hjemme i garasjen med min egen Vag-com :(

Her er den opprinnelige tråden fra de jeg fikk feilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.