#1 Skrevet Mars 28, 2008 Noen som har byttet ledningsnett på en AEB motor før? Har en elektriskfeil på min, og vurderer å bytte. Hvor lang tid tar dette? 4-5 timer eller mye mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2008 Noen som har byttet ledningsnett på en AEB motor før? Har en elektriskfeil på min, og vurderer å bytte. Hvor lang tid tar dette? 4-5 timer eller mye mer? Hei der Det går greit å demontere nettet..Er nesten bare plugger.. Tar ikke stort mere enn en time eller to Start fra styringsenheten og jobb deg utover;) mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2008 Gjort unna på en time det der....enkel jobb det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2008 Ikke værre? Hmm.. Får se hva det blir til i løpet av uka da Har nemlig en lei feil som gjør at N75, N80 og lambda ikke har kontakt med styreenheten.. dvs nødmodus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2008 1 time, da har du gjort det før hehe Jeg og brodern brukte ca 2 timer på jobben. Gikk helt greit bortsett ifra at kontakten til ekspansjonstanken ikke passet, og at ledninga tell innslaget på startern var sånt et helvette å få av at den ble kuttet og skjøtet på igjen! Bilen starta og alt vell med det nye ledningsnettet, men fremdeles samme feilkodene og dertil nødmodus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2008 Har du prøvd å bytte hjerne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2008 Har ikke byttet hjerne nei, men det er neste på lista.. trenger bare en hjerne. Så om noen har en hjerne med delenummer 8D0 907 557 T så skrik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2008 Tror nok det løser mye, høres ut som en halvlederfeil. Hadde samme problemet på S4´n, fikk sporadisk ikke start på den, eller at den stoppet etter en stund, fikk heller ikke kontakt med hjernen da via vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2008 Halvlederfeil? Jeg har kontakt med hjernen da, og på Møller fant de ikka andre feil enn det jeg fant ut hjemme i garasjen med min egen Vag-com Her er den opprinnelige tråden fra de jeg fikk feilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...